Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 *snufs* I dobbel forstand.... Jeg er super forkjølt, snørret rinner og hosten river... Og trøtt... Sambo og jeg la oss sammen, hadde nesten sovnet da jeg våkner opp igjen av at halsen klør noe sinnsykt.... Og får et skikkelig hoste anfall.. Uff... Er så kjipt.. Får så dårlig samvittighet for å holde sambo våken, når han skal opp igjen på jobb om 4 timer.... Så her sitter jeg da... Prøver å bli kvitt denne ekle hosten, slik at jeg kan få krype til sengs igjen... Er så lei... Har vært syk siden onsdag nå.. Altså over en uke.. Først med bilsyke som varte i to-tre dager, for så å bli avløst med en superforkjølelse, med feber, hoste, snørr og en bihulebetennelse jeg prøver å holde på avstand.. Uæææææ..... Leeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Huff.. Beklager.. Men måtte bare få ut litt frustrasjon...
Zitro Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg vil også sooooooove.... men babyen på 8 mnd gråter og gråter og gråter... jeg flyr ut og inn hvert 3. minutt og trøster og gir vann... Skulle så gjerne gitt melk, men jeg må holde ut og bare gi vann. Hun har nemlig hatt matnekt i 2-3 uker nå pga for høyt melkeinntak på natterstid... Og det eneste som får henne til å spise å dagen er å nekte melk om natta... Så mammahjertet mitt lider her.... :-(
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Usj.. Ja, den biten der har vi vært gjennom også.. Og det sliter på et mammahjerte... Gikk heldigvis over etter et par netter her da... Men fikk beskjed av helsesøster at dette var pappa´s jobb, siden mamma lukter mamma og melk.. Nå vet ikke jeg hvordan situasjonen er hos deg, men kansje et tips..
Musemor med tre søte små Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg vil også sove!!!!!!!!!!!! Hoster og klør i halsen her også
Zitro Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Pappaen står opp kl 04.00 her i huset så han må få sove... og nå er vi på 3. natten - uten at hun viser tegn til bedring.... :-( Er sant at hun forbinder jo meg med mat, pga det er jo kun meg hun får melk av, så det er vondt å nekte henne... :-(
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 Føler virkelig med dere. Er vondt når barnet skriker og er lei seg.. Jeg måtte gå ned på stua med dørene igjen mens det sto på som verst her.. Vanskelig når pappa er på jobb ja... Prøv når helgen kommer.. Du skal jo ikke bli helt frynsete du heller stakkar... *trøsteklem*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2008 Usj.. Kjedelig med denne forkjølelsesgreia.. Er så unødvendig...
Zitro Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for klemmen :-) Jeg går på stua jeg, så hører jeg henne ikke såååå god liksom... Flyr jo inn og ut hele tiden, tar henne å fanget og gir litt vann, bysser litt og legger henne ned... heldigvis så sovnet hun nå, så da skal jeg forte meg i sengs og ta 2 timer på øyet - før neste runde starter igjen... :-( God bedring til deg da, håper du blir fort frisk :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for det. God natt da. Lykke til videre med avvenningen.
Musemor med tre søte små Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 I know.. Vært av og på syk i 4 uker nå. Sååå lei. Tror jeg skal prøve å legge meg igjen nå, og for håpenlig vis klare å få litt søvn. Må på jobb i morgen
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2008 Usj.. I 4 uker??? stakkars deg.... Og her klager jeg for en uke... God bedring, og håper du får sove. God natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå