Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut i permisjon om en uke og venter spent på svar fra NAV angående vedtaktet på mine fødselspenger. Tok en tlf til NAV og fikk beskjed at jeg ikke fikk noe vedtak før etter barnet er født. Dette syns jeg er meget rart da jeg tar ut permisjon 4 uker før termin. Jeg skulle få penger i november, men ikke vedtaket. Hva er poenget med det? Dere som er så heldige å ha fått gang på fødselspengene, stemmer dette? (ikke engangsstønad, jeg har jobbet 100 %)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg før lønn fra arbeidsgiver og de får dekket fra NAV. Men prinsippet blir jo det samme. Går ut i permisjon i morgen.

Ringte Nav i beg av forrige uke for å forsikre meg om at alt var ok. Saken var ferdigbehandlet og alt var ok.

Har heller ikke fått vedtak i posten, hørt at det er flere som ikke har fått vedtaket selv om det er ok.

Hvorfor? tja si det... Men det stemmer tydeligvis

Skrevet

Hmm... lurer på hvem som er hjernen bak systemene deres?? Uansett, takker så mye for svar :)

Skrevet

hei. jeg er selv 19 år å gikk på skole da jeg ble gravid, utenom det har jeg bare jobbet helger mens jeg gikk på skole. ble satt opp til å jobbe nesten hundre % i sommer,men ble pga bekkenet sykemeldt i juni.

pga at jeg skulle jobbe hele sommeren nesten får jeg nå mere penger i foreldrepenger enn jeg noen gang har hatt utbetalt i månden. 16000 - skatt da:) så jeg er veldig fornøyd med hvordan ting artet seg i min situasjon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...