Gå til innhold

ååå .. som jeg savner han... :-( What to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet litt om det før.. at jeg ble dumpet som lyn fra klar himmel. helt uten grunn(han har enda ikke gitt meg en grunn). mens jeg var gravid med vårt planlagte barn og vi har en liten datter på 1,5 år.. og vi har vært sammen i 8år..

Har så lyst til å at han skal komme tilbake.. jeg er fortsatt gravid.. det er så umennekslig ensomt å gå gravid alene.. uten å han her.. er så trist å se min lille datter bli plassert frem og tilbake.. hun er kjempe stresset nå hun kommer hjem fra han.. gråter mye, vil ikke legge seg pg protesterer mot alt.. jeg vil at vi skal bli en normal god familie igjen... Lurer på hva som har skjedd..

Jeg klarer ikke la være å mase på han å gnu litt ekstra dårlig samvittighet over på han.. mase på han, hakke på han.. jeg vet jeg skur han mer fra meg.. men jeg klarer ikke la være :( Jeg klarer ikke kun tenke på meg og barna.. tenker så mye på hva han har gjort og gjør mot oss :( Det gjør meg trist, forvirret, stresset og lei.. så jeg klarer ikek roe meg..

Faen assååå.. hva skal jeg gjøre ? Hvordan skaljeg slutte med det.. jeg kommer ikke til å klare å roe meg om jeg ikke vet hva han gjør.. ikke det at jeg har vært eller er kontroll freak.. men jeg er bare super stresset inni meg.. Hvordan skal jeg fp han tilbake? Klarer ikek vøre sta og vise at jeg klarer meg bra uten han.. og la være med den hakkingen min :( Føler ogsp at han ikke vte hva han gjør.. han har det ikke bra med seg selv.. han gråter mye, sover ikke om nettene osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting vet jeg ivertfall.... at damer som sutrer, maser, hakker, kjefter og generelt gnåler er utrolig lite tiltrekkende på en mann. Lat som han er luft, gi han en kald skulder og diskuer kun det praktiske i forbindelse med samvær o.l. Ta vare på deg selv. Se bra ut hver gang dere treffes.... og be til Gud om at han ser hva han faktisk mister. Slik du holder på nå får han bare enda flere grunner til å ikke komme tilbake!!

Lykke til

Skrevet

På meg høres det ut som om mannen din har noe å stri med. Noe som han ikke kan/vil/orker/tør å involvere deg i...

Han går ikke søvnløs og gråter mye uten grunn...

Du gjør nok desverre ting enda verre ved å oppføre deg som du beskriver.. Gi ham rom og tid. Ikke plag ham,.,

Kanskje du en dag får ham tilbake, kanskje ikke, men uansett hjelper det lite å plage hverandre..

En kan ikke tvinge noen til å elske en/være sammen med en.. Du vil vel at han skal være sammen med deg av de rette årsakene ikke bare fordi han har dårlig samvitiighet??

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

vær sterk, vis at du klarer deg uten han. vær opptatt og sjekk ut det motsatte kjønn. hvis ikke det får han tilbake, kan ingenting.

Skrevet

Skjønner godt at du savner ham og ikke minst at du lurer på hvorfor hanhar gått fra dere.

Jeg tror ikke det hjelper å klage til ham. Han vil tydeligvis ikke involvere deg i det han sliter med. Kanskje det kommer av seg selv etterhvert om du gir ham litt rom? :)

Og så kan du bruke egne venner og familie når du har det tungt selv kanskej?

Føler med deg.

Skrevet

Jeg har ingen andre råd en de som allerede har kommet til deg. Får bare så innmari vondt av deg! Skjønner at det er forferdelig vanskelig når du ikke forstår noen ting av det som har skjedd, Det må føles som verdens største svik!

Men du MÅ gjøre deg uavhengig av han og ikke mase! Gjøre alt du kan for å skape en fin hverdag for deg og datteren din.

Masse styrke til deg!

Skrevet

Helt riktig det som alle over her sier....du må ikke mase,sutre og gneldre...da skyver du han bort!

Lev livet ditt som at du har det kjæmpe flott uten han,vær med venner,tenk positivt,vær glad og kos deg med barnet ditt...husk at barnet er viktig å tenke på i en tid som dere er gjennom,er ikke bare du som sliter..

Kan forstå at det er vankelig når du er gravid,men ingenting er så vakkert som en gravid kvinne som stråler..dette klarer du!! :)

La mannen få litt tid for seg selv,etterhvert er jeg ganske sikker på at dere klarer og finne ut av denne floken...

Lykke til og klem fra meg :)

Skrevet

Dere er såååå goe å ha!!! <3<3<3

Jeg vet jeg må gjøre meg uavhengig av han, slutte med klagingen min osv... men... hvordan kan jeg klare det? Hvordan kan jeg jobbe med meg selv der ? Jeg har masse besøk av venner og familie og stoookoser meg med datteren min :) Men...når kveldene komer og jeg sitter der alene.. kommer tankene..

Jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne flørte litt og får oppmerksomhet fra andre gutter åsånn som du sier ... men.. det er ikke så lett når jeg er gravid i 5mnd...

Skrevet

du må ikke sette deg ned og tenke på han når du er alene. fin noe du har lyst til. et fag du vil ta? hvem julekaker skal du bake i år? lei en lydbok på bibloteket og lek deg på kjøkkenet. kanskje du liker og lage fine julekort?

gjør alt det du ikke fikk tid til når han var der. nå har du muligheten. du kan begyne med og lade julelikør. og boken "tusen strålene soler" er veldig bra.

sjokoladelikør

Ingredienser

3 dl vann

3 dl kremfløte

2 ss kaffepulver

2 ss kakaopulver

3 stk. eggeplommer

5 ss sukker

2 dl 60 % sprit

Slik gjør du

Kok opp vann, fløte, kaffe og kakao. Visp sammen eggeplommer og sukker. Spe den varme væsken i eggeblandingen under kraftig røring.

Hell alt tilbake i kjelen og kok forsiktig opp under røring til likøren begynner å tykne. Avkjøl og bland i spriten.

Fordel likøren på pene flasker og oppbevar dem kjølig. Likøren er holdbar i flere måneder.

Skrevet

Dra til frisør,hudpleier og gjør stas på deg selv.

Bli med venninner på byen,selv om du ikke kan drikke...det kan være gøy å være med å `observere`..man får med seg mye morsomt når man er edru på bytur :)

Finn deg en hobby...og prøv å late som at du nyyyyyter livet max(selv om du har det vondt inni deg akkurat nå)

Men om du klarer å skru tankene over på noe annet vil du komme ovenpå etter en stund,g da vil du kanskje komme dit at du ikke er på kne for mannen din,men at DU faktisk kan sette krav til han...for jeg regner med at du er på knær for han nå,og at han `styrer` hele showet..

Man må være taktisk i disse ulvetider... ;)

Jeg har vært i din situvasjon,og det hjalp at jeg viste styrke..ting ordnet seg slik jeg ville... :)

Skrevet

Ang flørting...du kan jo flørte litt på nett...bare for å få litt `bekreftelse` :)

Ingen som trenger å vite at du er gravid i 5.mnd og higer etter å få exen din tilbake,men det kan hjelpe litt på selvfølelsen? :)

Skrevet

JA.. jeg må jo prøve å gjøre så godt jeg kan.. men det er liksom så stusselig å gjøre alt slikt alene.. nrå du i så mange år er vandt til å ha en ved din side.. en som du vet kommer hjem til deg osv...

Skrevet

Jeg ville iallefall ikke gitt han en kald skulder, ignorert ham eller løpt etter andre menn!! Det å spille spill vil bare gjøre at du dummer deg ut for andre og ender opp med å gjøre noe du angrer på i ettertid. Ærlighet og sjenerøsitet er det jeg opplever at jeg har kommet lengst med. De andre gangene har jeg bare driti meg ut.

Jeg ville gitt han den tiden og det rommet han trenger. Jeg ville vært hyggelig når han kontaktet meg og samarbeidsvillig når det gjaldt barna. Men jeg ville kun tatt kontakt med han dersom det var nødvendig av praktiske årsaker, ikke dersom det var kun fordi jeg hadde behov for å ta kontakt. Jeg ville holdt samtalene til det de dreier seg om, og ikke tatt opp "forholdstingene". Dersom HAN hadde invitert til å snakke om "forholdstingene" så hadde jeg vært ærlig og svart ut fra hva jeg følte om det. Men ettersom det er han som trenger tid og rom så ville jeg IKKE snakket om det dersom ikke HAN tok det opp.

Så ville jeg prøvd å tenke litt på den "kjedelige" universelle sannheten om at man ikke kan kontrollere andre enn seg selv, og hva det innebærer. For i det ligger det en nøkkel til å klare og kose seg med det man faktisk har (barn, familie, venner, hobbyer, etc). Og klarer du å nå dithen så vil du klare å løfte blikket ditt litt slik at du kan se ting litt klarere. Da vil du bli mer positiv og sterk (og det i seg selv er veldig attraktivt:)) For det å sette hele livet sitt på "hold", bruke all energi på å tenke på det negative, er sløsing av DIN tid. Pluss at datteren din får en mamma som bare er trist og lei. Ikke gjør din lykke avhengig av andre.

Jeg vet at det er vanskelig og du må gjøre det som du syns er rett for deg. Men siden du ber om et råd så er dette mitt bidrag:) Lykke til:)

Skrevet

TAkk for gode råd.. jeg skal gjøre mitt beste

Men det er så vondt å se at han gjør barna mine vondt også... hvorfor ikke jobbe med dette .. slik at vi kan bli en familie igjen.. hva har skjedd.. han har ikke pratet med meg om dette engang.. eller gitt meg en grunn.. er så frustrerende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...