Jente09&Jente12:) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Eg vet ikke hva eg skal gjøre!!! min svigerfamilie har en dåpskjole som går i arv då og har IKKE blitt brukt på 15 år men er veldig veldig gammel!!. De har så lyst at vårt barn skal bruke denne kjolen i dåpen og eg syntes den er bare såååååå FÆL!!!!!, den er ikke hvit lenger ser rett og slett skitten og føl ut!!!. Hva gjør eg? skal eg bare bruke den for å gjøre alle glade:) betyr jo mye for hele svigerfamilen!!, eller skal eg si det eg mener? ja at om vi kunne forandre litt på den siden den er så gammel og det er jo en ny tid no!! ja rett og slett bare fornye den litt:).?
mamarama og lille banan Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 si det du mener du, bare på en skånsom måte kan ikke skjønne at de tar seg nær av det!
strikkemegihel Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Kva med å strikke, sy eller hekle din eigen kjole ( eventuelt teikne ein og få nokon til å lage den) Sei at du vil starte din eigen tradisjon og at du vil ha ein kjole som din barn, barnebarn, oldebarn osb kan bruke. Syns ikkje at du skal forandre på den gamle, er faktisk stor verdi på orginale,gamle og velholdte dåpsplagg. Ved å endre på den kan du vere med å forringe denne verdien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå