Gå til innhold

noen fler?

mor,2 prinser & 1 prinsesse <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen inne her som har oppvd at man må til undersøkelse av ungen sin 3 år + pga at ungen er liten?

Min gutt på 3 år er like stor som en 1,5 år unge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det samme (ihvertfall ikke enda), men kan jeg spørre hvor lang og hvor tung han er?

Skrevet

Han er 86 cm lang og veier litt over 11 kg :)

Skrevet

Ikke meg personlig, men har ei vennine som har en datter som er knøttliten! Hun er vel på størrelsen med din gutt, vært på ekstra kontroller osv. men hun er helt frisk og rask! Ikke no galt! Hun er bare liten av vekst, foreløpig hvertfall. Men moren er også knøtt liten da :-)

Skrevet

de ville også kontrollere han i og med at han ar en liten bilyd på hjerte, men regner med det ikke er noe alvorlig :D

Skrevet

Liten og søt med andre ord:) Han er jo litt lav, men jeg synes ikke 11 kilo som treåring høres alarmerende ut. Er du og pappaen særlig høye da?

Samboeren min var 89 cm når han var litt over tre år og er 175cm idag. Så han er jo fortsatt lav, men ikke på noen måte unormalt liten:)

Bopen min er også veldig liten for alderen, men hun er bare17 mnd enda.

Skrevet

Jeg er 157, og mannen min 180.. han er jo så grom når han løper med de små bena sine :D hihi. Han ble jo også født 6 uker før termin pga svangerskapsforgiftning, var litt svak og pustet ikke selv

Skrevet

Har ikke peiling på hva som er normalt, men vekt er så individuelt. Har selv en veldig stor gutt som sprenger alle kurver. Men de er nok bare forakjellige.

Skrevet

unger er generelt veldig forskjellige ja, n man blir jo litt skremt når legen på helsestasjonen ringer sykehuset med en gang og gir beskjed og alle bare er alvorlige og sjekker gutten fra topp til tå.. jeg trur det går bra jeg, men akkurat der og da var det et lite sjokk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...