wowo Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 hei så på en annen link at du skal ta ul i morgen og at du da var i uke 10. Lurer selv på å ta en ul da (1uke til), og lurt på om du kunne fortelle hva du så og slikt etter den i morgen?? Er litt usikker om vi skal vente litt til, men så skal mannen bort å vil så gjerne på en ul:) Lykke til:)
Hormona med mai-prins Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kan selvfølgelig komme med referat når jeg kommer tilbake, skal ikke dit før kl. 13, men kommer plutselig tilbake. Når jeg ringte og bestillte UL så anbefalte damen som tok telefonen å vente med å ta UL til mellom uke 11-13, fordi da kan legen fortelle mye mer om fosteret. Jeg har tenkt til å ta denne også og gleder meg veldig til den. Men er såpass nervøs for at dette ikke skal gå, så jeg tar en i dag også, så kan jeg kose meg ( forhåpentligvis) med at alt er som det skal og hjertet slår:)
wowo Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Så fint:) Lykke til i dag, blir sikkert så gøy å se den lille!
Hormona med mai-prins Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hjemme igjen! Helt fantastisk å se den lille igjen. Nå kunne man jo faktisk se et lite foster. 33,9 mm i dag, men allikevel som et lite rart menneske. Vi så hodet, kropp, armer og ben. Lå og sprellet og slo, livlig liten skapning. For min del var det veldig verd hver eneste krone å få se den lille. Og jeg gleder meg veldig til neste UL om to uker. Hvis du skal velge mellom nå og om to uker så tror jeg kanskje jeg ville ha ventet til du kan se ennå mer. Men helt klart veldig gøy nå også
wowo Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 Så gøy og så bra at alt var fint med den lille:) Jeg får se når mannen min skal ut med jobben igjen, vi får ta det like før han drar er nok nærmere uke 11 da, dersom alt går etter planen. Takk for at du fortalte, er kjekt å høre hva man kan se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå