Gå til innhold

blir ikke invitert i fester

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er litt sårende å ikke bli invitert i venners bursdager og fester fordi jeg er gravid og ikke kan drikke.

.Flere som også har opplevd det samme.

Syns det er så kjedeli å sitte hjemme i helgene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener...

Da jeg gikk gravid med eldstemann, hadde ei venninne av meg bursdag, så jeg sendte henne ei bursdagsmelding... fikk tilbake: "tusen takk, skulle ha invitert deg til festen ikveld,men du er jo gravid" !!!!!

E det mulig????

Skrevet

Det er det rareste jeg har hørt! Lar de være å invitere venner som ikke drikker generelt, fordi de kjører eller fordi de går på medisiner også? Har de oversikt på kjøleskapet over hvilke venner som "kan" drikke til enhver tid?

Merkelige venner dere har! Har aldri opplevd at mine venner har blitt utelatt fra fester mens de har vært gravide! Har ikke vært gravid så lenge selv, så det har ikke vært en aktuell problemstilling for meg enda, men jeg hadde sluttet å snakke med de som unnlot å invitere meg fordi jeg ikke skulle drikke!

Skrevet

Himmel noe så fjernt...nei - har overhodet ikke opplevd det (så vidt jeg vet ihvertfall da??!), men synes det er kjipt at det fort blir tatt for gitt at det ENESTE du overhodet kan være interessert i å prate om er graviditet, fødsel, baby, soving, helsa, kosthold, rare vaner og pica-ting.....

Man mister ikke nødvendigvis andre interessefelter fordi om man skal få og/eller har barn og skal få et til...

Man kan følge med på nyhetsbildet, og diskutere aktuelle saker. Eller ha en mening om noe. Eller le av en spøk......sukk....

Skrevet

uff, så tragisk...

men har merka at noen unnlater å invitere fordi de regner med at man ikke orker/vil. men går da ann å spørre fordet, hehe...

jeg har heldigvis ikke blitt holdt utenfor

Skrevet

Jeg opplevde også det første gang. Vedlig sårende. Er man en festbrems bare fordi en er gravid. Jeg hadde ikke forventet at noen skulle ta hensyn til meg, jeg hadde gått når jeg ikke orker mer eller ser at nå er det ikke greit å sitte edru her lengre;-)

Bare vent å se, hvis du er den første i vennekretsen som får barn er det ikke sikkert at det er noen som ligger så langt etter deg. Er gjerne smittsomt i en vennekrets....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...