sekke Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 lurer på å kjøpe meg en slik en rett og slett fordi de er billige. blir 3 år mellom barna og enn så lenge er vesla glad i å sitte i vogn. hun orker jo ikke å gå så langt alene. jeg er glad i å gå tur. er den tung og stor når den blir lagt sammen???
mor_til_2_84 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har kjøpt meg en slik en brukt. Fikk vogna, bag til baby og regntrekk for 1000 kr på finn.no. Det blir 2,5 år mellom mine, så tenkte det var greit å ha av samme grunn som deg. Har fått brukt den litt allerede, og er generelt godt fornøyd.(har vært litt barnevakt) Stødig og god. Men, akkurat nå syns jeg vel kanskje den er litt tung. Men, det skal da sies at jeg har trillet rundt på to 2 åringer, holdt en trekkhund i bånd, og er 7 mnd på vei. Så er ikke sikkert det er vogna i seg selv. he he. Den er enkel og grei å slå sammen og ta opp, og er ikke særlig tung heller. Med tanke på at datteren din er såpass stor, så tror jeg en slik vogn vil være greit. Du er sikkert ikke interessert i å svi av for mye penger på det heller, da du ikke vet hvor lenge eldstejenta er interessert i å sitte på.
sekke Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 takk for svar. gidder ikke å bruke mye penger på en slik vogn nei. sett på andre vogner og de er jo svinedyre. ikke sett på carena ennå,men hørt om flere som har kjøpt seg en slik en. men er den bredere enn andre tvillingvogner. noen som mente at den var akkurat for bred til å komme inn i butikker ol. datteren min er ca 15 kg og veldig lang. ser at mange vogner ikke er beregnet for barn over 15 kg,men vet ikke med denne.
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Carena double swing virker veldig ok. Det blir veldig liten sammenlagt (god plass i bagasjerommet vårt og det er ikke en stasj.vogn), og så lett at jeg uten problemer kan løfte den inn og ut av bilen. (Lettere enn brio kombivogna som vi har til storebror...). Dessuten virker den veldig lett å kjøre/svinge/manøvrere og det er jo viktig når det skal to oppi :-) Har dog ikke fått prøvd den så mye, da minstemann vår ikke er født enda...
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Og den er under 80 cm så det er ikke noe problem å få den inn gjennom standard dører. (Eller heiser i kjøpesenter o.l.). Fikk den i hvertfall veldig enkelt inn i kjellerboden i blokka vår og der er det "vanlig" bredde på dørene (som i vanlige bolighus...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå