Gå til innhold

Mistenker at min samboers bror ikke er far til barnet sitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltså min samboers bror har dame med ei ganske så lyshårede dame. Begge har blå øyer,ganske så lys i huden og moren har helt lyst hår. Barnet har mørk brunt hår,helt brune øyer og mørk i huden. Dem var i hellas det året gutten ble unfanget og dem reiser dær vært år.Ikke ligner han på faren i det heletatt heller. Jeg har jo selvfølgelig holdt dette for meg selv men mistanken har streifet meg enda mer når min slekt & venner begynner og spørre meg om han er adoptert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det din plikt å finne ut dette eller skal du rett og slett bare godta at de har tatt sine valg og lever med det. Kan jo hende de er fullstendig klar over tingenes tilstand, kanskje til og med har gjort dette fordi han ikke er fruktbar?

Synes du bør holde tankene dine for deg selv og be familien din også gjøre det om de spør.

Skrevet

gammelt er dette barnet?

en må passe seg for å komme med sånne anklager..

ungen til noen venner av oss som også er helt helt lyse er helt mørk. så ble hun to år så poff så var hun så lys i håret og huden.

så farger trenger ikke ha noe å si den første tia når de er små..

tenk hvor mye du ødelegger visst du gjør noe forhasta.

Skrevet

Kan godt tenkes at denne dama også er her inne... spørs hvor populær du er i neste familieselskap da...

Skrevet

godt poeng - skulle akkurat til å si det samme..

Hvor vanskelig er det å kjenne seg igjen i dette da?

Hellas hvert år, og på samme tid som du ble gravid.. det er sikkert ikke veldig mange.

Skrevet

Hvis det isåfall er en annen sin unge, så tror jeg svigerbroren din har oppdaget det før deg.

Og dessuten kan det skje at barna får annen øyenfarge enn foreldrene.

Er flere år siden dette tilfellet, men en kvinne fødte en mørkhudet jente engang, men den var den hvite faren sin, men det viste seg at moren hadde en mørkhudet lenger tilbake i slekten, og dermed kan dette skje.

Og jeg og min samboer har mørkt hår, men sønnen vår er helt lys blond, .

Skrevet

Når ble det DIN sak? kanskje de har fått spermdonor? Kanskje de har gener tilbake med mørke trekk? De kan komme frem vet du, generasjoner senere. Du har vel hørt om de "hvite" som fikk ett farget barn? DNA sjekk og det hele, han var faren hun var mora.

Skrevet

nå er møkt dominerende da, så om en i slekta hans eller hennes har det i ett eller rannet ledd så er det fult mulig at babyen kan får mørkt hår, med mørke øyne.

Skrevet

Hvordan var dette med fargen på øynene.

Om begge foreldrene har blå kan ikke ungen få brune??

Eller er det

Når begge foreldrene har brune kan ikke ungen få blå??

Kom bare på det, egentlig ikke for å finne svar på dette spm... Fargen kan jo gå i arv bakover, men om begge foreldrene har den ene fargen skal ikke ungen kunne få motsatt..

Skrevet

brunt er domenant, så det er mindre sansynlig at et barn med brunøyde foreldre får blå øyne (om det er i slekten) en at et barn får brune øyne når hun/han har blåøyde foreldre.

Skrevet

Hvis det er ekte blå øyne kan barnet bare få blå, men grønne øyne er genetisk sett det samme brunt. Hudfarge er ikke like enkelt.

Skrevet

Hvis det er så åpenbart for deg, så har han sikkert også funnet ut av det, og valgt å være far til dette barnet.

Skrevet

Hehe... Vi er begge mørke i håret, har øyne som er litt i grenseområdet grønn/brun - men jaggu har vi ikke fått ei tulle med hår så hvitt som snø & isblå øyne ;) Vil du spekulere litt i hva jeg bedriver også? ;)

Skrevet

Kan du ikke spekulere litt om meg også?!

Jeg er brunette med veldig lys hud, mannen har brunt hår og lys hud (men blir dog fort brun om det teller noe), vi har begge isblå øyne.

Barna er forskjellige;

Rosa er lys lys blond nå, men hadde kullsort hår når hun ble født. Hun har knallblå øyne men med en grønnaktig ring innerst mot pupillen.

LilleRosa var blond når hun ble født men er bare blitt mørkere og mørkere.

Begge ungene var så mørke i huden år de ble født at de også ble sjekket for birubin eller hva det nå heter.

Merkelige unger eller hva?

De har forøvrig fremdeles gyllen hud begge to. Jeg tror kanskje det kan være at det er pappaen som har pult ei gresk dame jeg og så har grekerstøvet flytta seg over på ungene:p

Skrevet

Barn trenger ikke få samme hårfarge, hudfarge eller øyefarge som foreldrene sine da vet du vel?

Skrevet

Det er vel strengt tatt omvendt :-). For foreldre som har brune øyne, kan ha genet for blå, men blåøyde foreldre ikke kan ha genet for brun.

Både jeg og far til mitt barn har brune øyne, men mitt barn har fått min fars knallblå øyne!

Skrevet

Du høres temmelig blond ut selv!

Skrevet

Ei venninne av meg opprinnelig fra Irak og hennes kjæreste (også fra Irak) har et barn sammen. Begge foreldrene har svart hår, brune øyne og lysebrun i huden. Barnet derimot, er lysblond i håret og har blå øyne!!!!

Grunnen til det har med gener å gjøre, helsøsknene til venninnen min har lyse trekk.

Skrevet

Vel,jeg og gubben har begge blå øyne,men datteren vår har brune. Ingen i nærmeste familie har brune øyne heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...