EnNySpire:) Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har IKM i dag. Gått en liten uke å kjent at TR var rett rundt hjørnet. Og da jeg skulle på do i dag tildlig, kom det litt blod på papiret. Gjennom dagen har det vært litt brunaktig, men veldig veldig lite.. Ser det kun om jeg tørker meg og ser nøye etter.. Jeg tok en test for to dager siden, men den var negativ... Er det mens som er her i og med at den var ventet i dag? eller er det en mulighet for at jeg kan være gravid? har liten tro på det, men lov å håpe... Jeg pleier alltid å ha kraftig blødning de første dagene og menssmerter, men nå er det ikke engang antydning til det heller. Jeg sluttet på P-pillen for en måned siden, er det derfor kanskje? Men syklusen min er helt vanlig som da jeg gikk på pillen... Noen som veit??:S Takker for svar...
ifie Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Det er vel ett av to! Enten er det mensen som er litt "uvanlig" gr. p-pilleslutt, eller så er du gravid! Test igjen om et par dager! Lykke til!
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hei=) Jeg tror at det er TR som er kommet, hvis du sluttet på pillen for en mnd siden så er det nok sånn nå fordi kroppen din er ikke vant til mensen uten pillen og derfor så vil kroppen reagere litt anderledes. Det tror jeg også er grunnen til at du ikke har hatt noe serlig smerter nå..... Men man vet aldri, jeg er ikke noe lege eller gynokolog, så du kan jo teste hvis du vil=)=) Masse lykke til=)=)
EnNySpire:) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk:)jeg tror selv at det er TR også... men glad om jeg slipper masse blod og smerter når den stygge tanten først tar seg en tur på besøk:):)Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå