Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Trodde det var bare kvinner her, men ser at Kjøttpølsa er en mann:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Vi er nok flere. Er en gruppe på 5 stk som går under damenick:-) Bare for å se hvordan kvinnene i våre liv har det her inne. De vet så klart ingenting ennå
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, artig. Pølsa skjuler det ikke da:) Bare virket så femi på et par tråder her, så ble overrasket.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 hehe så bra Vet dere hvem deres kjære er også da? Ja, det må dere jo nødvendigvis for at det skal være noe gøy.. Satt dere 5 hjemme og bare fant ut at det skal vi gjøre ikveld, eller har dere skjønt at de andre 4 er menn og dermed kommet i kontakt?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Mistenker at mamma26 sin mann er her og titter. For en gang klaget hun over at mannen ikke hadde ringt hjem og spurt hvordan formen var (hun var syk), og vips kom det innlegg om at nå hadde han tatt kontakt! Så fornøyd! *kremt*
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Det er et par menn jeg vet er menn, og så er det mange som leser.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Klart jeg vet hvem min kjære er og kan fortelle at en kompis av meg oppdaget utroskapen til sin kjære ved å lese tråd som hans nære hadde lagt inn. Så på en måte er det i bunn og grunn for å ha det artig på deres beksostning, men kan si min kompis fikk gjort noe med saken etter å ha lest om utrolskapen her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Min mann er her inne. Men han sitter for det meste å leser. Og når han svarer på tråder er han anonym. Han har aldri brukt nicket sitt. Han vet hva jeg heter her inne, så han sier han liker å lese trådene mine, hehe. Han sier ofte han er glad jeg ikke er som mange av kvinnene her inne. Han er mildt sagt sjokkert over mye av det han leser.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Skjønner jeg godt at han blir! Men det er ikke mennene som bare kødder da, og utgir seg for å være gale damer? Må da være kødd mye av det som foregår her inne? HI
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 er sånn som dib osv bare for damer da? bim er kansje litt logisk siden de ikke kan bli gravide hehe.. men de er jo like mye foreldre de som oss jenter..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Ja det kan godt hende, han sier han ikke tror på mye av det som står her inne. Men det er lett å se han er litt avhengig, hehe. Han er bra søt når han roper ut når han har funnet et innlegg han syns er morsomt å lese. Mange ganger leser han høyt opp for meg så ser han på meg med et rart blikk. Så spør han: er det sant? tenker dere slik? Hihi... Men han lært utrolig mye om hormoner, mensen, graviditer, forskjellig typer utflod osv osv av å lese her inne, hehe...Så han er nesten mer opplyst enn meg på mange omrpder som omhandler kvinnekroppen, hihi... Søtingen min
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 på BIM er det jo pappaforum også.... Så de er nok velkomne inn hit også... Hehe
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 ja det stemmer jo syns bare det er toppers jeg vi er jo så skrekkelig opptatt av at de skal "forstå" oss bedre.. nesten så de må være synske. dette forumet er vel det nærmeste de kommer det tror jeg hehe.. kansje noen av oss er litt ego på graviditeten å tror at det bare handler om oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå