Gå til innhold

Tips mot treg/hard mage trengs!!!


Torshov!!

Anbefalte innlegg

Hei

Er vel snart 8 uker på vei og nå begynner jeg allerede å få problemer. Har hatt problemer begge de to foregående svangerskapene også så dette lover ikke godt. Blir kjempeglad om noen har noen gode tips!! Ja, jeg drikker masse vann...spiser knekkebrød og ca. 3 frukt om dagen. og grovt brød... normal kost altså, men er veldig dårlig til å lage kreavtive middag så det går ikke... Det må være noe enkelt og smart;-) Alle tips tas i mot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svisker og linfrø lagt i vann over natta. drikk sviskejuicen da. eller kjøp ferdig...Linfrø/ bran flakes o.l. i biola/ youghurt e.l.

 

Ligg langt unna sukker, hvetemel, fin pasta etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde alle de vanlige rådene med svisker,biola,linfrø osv. i mitt forrige svangerskap, men det var ingen ting som fungerte på meg. Jeg gikk i over 2 uker uten å klare å gå på do. Men på apoteket så har de noe som heter Dupalac (tror det skrives sånn) og det hjalp! Det er en litt seig guffe du skal drikke. Jeg syns det var litt ekkelt,men heller det enn vondt i magen. Jeg brukte den gjennom hele svangerskapet sist.og har begynt på den nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...