:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 at kunstig søting er kult, og sukker er fy fy. jeg er ikke helt enig i "erstatt alt usunt dere spiser med lignende varianter med kunstig søtning i så slipper dere kalloriene, JIPPI" mentaliteten.
Heira☆ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Er ikke helt enig i dette. Du lærer også hvordan du skal spise "riktig", hva du kan spise i stedenfor usunne ting. Husker når jeg gikk på G.R. var jeg overrasket over at jeg ikke var sulten, eller sugen på noe godt. Sånn som man ofte er (hvertfall jeg) Jeg syntes i hvertfall det var et bra kurs. Du får også en fin bok med forskjellige oppskrifter på deilig og sunn mat. Det er vel i grunnen det som har funka best på meg, for jeg må ha noen som kontrollerer meg. For det er jammen ikke så lett aleine.... Hmmm, jeg skulle vel i grunnen ha meldt meg på et nytt kurs ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 nå skal det sies at jeg aldri har gått på kurset selv. har bare hatt en del venninner som har gjort det. og alle har hatt et opplegg som legger veldig mye vekt på mat, i kalorier og der lavest mulig kallorinhold var best mulig uansett Estofmengde og kunstigsøtningsmende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå