Gå til innhold

Artig, gutten min...hehe:)

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde han vært og tømt sparegrisen sin i banken, og da fikk han en traktor med saumøkk spreder bak.... så sa han: detter er monsterdyr....javel, tenkte jeg, og sa at det var en traktor....NEI, svarte han da, for en i barnehagen hadde lært han at dette var MONSTERDYR....han virket veldig stolt der han sto.... Da samboeren min kom hjem fra jobb(han er litt mere bonde) sa gutten min det samme til han....Men sambo begynte å gapflire, og sa at det heter JOHN DEERE....gutten min bare så rart på han, og sa: ja, det var det jeg sa, monsterdyr..... Gjett om vi flira...hehe...

Detter var morsommere enn det jeg greier å forklare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh...grrr...når jeg skal fortelle noe morsomt, så blir det alltid feil...Det var ROMMDYR han sa.... , ikke monsterdyr.... og blir litt lettere forvirret av alle disse dyra og traktora og gravemaskina...hehe:))

Skrevet

hehehe, fort gjort. Morsomt likevel da hihi. Barn sier så mye rart!

Jeg har en gammel(!)tanteunge (på mannen sin side ja!) som har et eget navn på dattera mi. Hun heter Laura, men jenta sier Lørva! hahhaha

Hun blir litt flau da, for hun vet at hun sier det feil. Syns det er søtt jeg da :-)

Skrevet

Morsomt!!!!

Vesla her fikk en ny assistent på avdelingen sin i barnehagen som het Henriette, jeg tenker vesla var ca 3.5.

Det var tydeligvis ikke så enkelt å si Henriette. Jeg spør:hva heter hun nye på avdelingen da? Katrine, kommer det kontant. Nei, Henriette heter hun vel? sier jeg. Jeg SIER JO KATRINE JO!!! sier vesla, veldig indignert. :))))

Skrevet

;o)

Ikke alltid lett å si ting for disse små.

Søt da =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...