#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Så har jeg tid til deg...heheh :-) Hva får du opp på meg og min kjære?lenge til bryllup? neste barn og kjønn?hvor mange barn? jeg 28.04.82 han 10.01.81
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Får opp at dere har et godt og trygt forhold, får opp giftemål innen 2010, ser et sommerbryllup.Ikke så lenge til han frir iallefall, april-mai har jeg en sterk følelse på.Jeg får oppet barn til og tror du blir gravid igjen rundt juli neste år det er varm ute.Tror dette blir en jente og ser stolte søsken:)Ser du når jeg blir gravid igjen?jeg er ikke det nå?Ser du kjønn og hvor mange barn tilsammen? 16.08.82 anonym11
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Fikk en sterk følelse på graviditet i mai også det er noe med den mnd.Enten mai eller juli som jeg skrev.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 stemmer godt det med bryllupet..han har fri og daton er satt til 29aug 09...så er i gang med forbredelsene der..kjempe gøy. Får opp at du blir gravid rundt nå snart faktisk..får opp ei sikkelig julefølelse her..kanskje du får deg en flott julegaver.Ser totalt enn 4 barn på deg..virker som det er 3gutter og ei jente.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Så spennende med forberedelser til bryllup:) Har blitt spådd gravid av flere i nov så blir spennende å se neste mnd. Jeg vil selv ha 3 el 4 barn men sambo vil ikke ha fler enn 2 så da får vi se håper du har rett:)anonym11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå