Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å forberede piknik ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på piknik(date) med en jeg nettopp har blitt kjent med, og har lyst til å gjøre noe spesielt ut av det. Han skulle ta med teppe & mat & drikke, og siden han bor på en annen plass så skulle jeg finne sted å ha det på. Det er mørkt ute når vi skal dit, så tenkte jeg skulle ordne til stedet på forhånd med t-lys og fakler. Men lurte på om noen av dere har noen tips til noe mer som kunne vært koselig å gjort eller hatt med ?

Dette er første daten, så lurer også på om det er vanelig at jeg skal ta med noe til han ? Isåfall, har dere noen forslag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han skal ta med mat og drikke, så lar du han gjøre det. Ta heller med et ekstra ullpledd, eller noe sånt, blir fort kaldt å sitte i ro. Telys er ikke så lett å holde fyr i ute, da bør du kanskje ha dem i noe (telysestaker eller syltetøyglass, eller noe), men fakler er jo lurt, da.

Smart å finne en plass som er litt i le. Hvis dere liker å være i skogen, kan dere jo gå i fjellet e.l. (med hodelykt når det er mørkt) og eventuelt gå til en gapahuk du vet om eller lage en på forhånd.

Å det her høres koselig ut, jeg vil være med!

Skrevet

Jeg må huske å ha noe å ha telysene oppi ja. Det var bra du sa. Takk! Hadde ikke tenkt på det.

Vi skulle egentlig gått et stykke, men vi skal på konsert rett etter piknik turen, så vi må ha det et sted som ikke er så langt unna. Vi har ikke så lang tid på oss.

Plassen jeg har funnet er under et tre, og med litt steiner rundt..

Håper det blir koselig ja, du får dra på piknik med noen du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...