Gå til innhold

Har veldig lyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og svare på alt dere skriver,men klarer ikke;( Derfor skriver jeg bare ganske så kortJeg er her enda..innimellom. Synes fremdeles dere virker som en flott gjeng,og håper enda på og treffe dere en gang:)

Jeg sliter med en nakkeskade og har nå en periode ikke klart og sitte med dataen,den bærbare er nede for telling....

Ellers er det full fart,prøver og holde meg i jobb,prøver og følge opp ungene så godt jeg kan og har faktisk skjønt at jeg må ta litt vare på meg selv også:) Det innebærer sørgelig nok et minimum av svigers samvær,men prøver og forklare mannen min at det er for og beskytte meg selv. skal skrive litt om det en dag jeg har litt bedre nakke,hadde vært godt med litt innspill.....kan si så mye som at jeg har bestemt at vi skal være alene denne julen...og jeg gleder meg:)

Altså klarer ikke skrive i kveld,men godt å se at dere er her med all deres fantastiske varme og humor!

Ha en flott kveld alle sammen:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det!

Så koselig å se deg igjen Superlis:-)

Det er noe herk når nakken streiker.....og er du så uheldig at du har en skade så sliter du kanskje med det både titt og ofte da.

Jeg har skjev rygg og dermed en nakke som preges av overkompensering der bak...

Fint å høre at du vil ta vare på deg selv oppi alt som jager forbi i livet. Det er en klok ting som alle vinner på!

Og flott at dere tar avgjørelser som er best for dere:-D Det er også å ta vare på seg selv.

Ha en flott kveld du også, og ta godt vare på deg selv og nakken din:-)

Skrevet

Heisann =))

Så godt å se deg igjen!

Du,den nakken må du pleie godt.Håper den snart blir bra igjen.

Godt du ser at ting må endres for at man selv skal få det en smule bedre =) Å feire Jula hjemme er smart.Da jeg satte foten ned,og holdt oss hjemme ble alt mye bedre.Vi pleide reise nord hvert år.Å etter det var vi hos svigers.Men hjemme er nå aller best =)

Gleder meg til du kommer innom igjen.

God bedring.

Skrevet

Så fint å "se" deg:-)

Godt at du leser litt da, så får du jo med deg litt. Vi synes det er fint at du er med oss i tankene:-)

Uff, nakkeskade er ikke bra. Og data er vel ikke så lurt for en nakke som ikke virker?

Så hyggelig å høre at du synes vi høres greie ut:-)

Et treff må vi jo kunne få til.

Ikke bruk opp krefter på å skrive på data, det holder med at vi vet at du er her. Så kan vi skrive hilsen til deg som vi vet at du leser. Det holder det vet du:-))

God bedring!

Skrevet

Kjære Superlis!!

Koselig å se deg igjen!!

Kjedelig at du ikke er form, håper noen dager er bedre for deg!! Det er ikke noe godt med vondt i nakken, I know :)

Jeg synes det høres lurt ut å ta en "pause" fra de som ikke tilfører deg noe positivt. Flott at du tar initiativet og at du har mot til å si fra!!

Vi "sees" når du er klar! Sender en stor klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...