Gå til innhold

Jeg er sliiiiiten, trøtt, frustert og litt redd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søvnproblemer.. Aldri hatt det med lille før, omtrent..

Men nå har det vart i 2 mnd. Begynte ved bhg. start. Det går bra i bhg. Hvor lenge kan søvnproblemer vare ved bhg. start? Er jo ikke sikkert det er pga. bhg. heller. Han har vært mye syk disse 2 mnd.

Går jeg ut av rommer hylgråter han, han høres redd ut. Derfor har jeg sitti hos han til han har sovnet som regel. I kveld satt jeg hos han, han sovnet i 19 tiden (som normalt). Men våknet igjen i 21 tiden. Ligger bare å kikker om jeg er i rommet, men hyler med en gang jeg beveger meg en cm.

Nå ligger han på sofan ved siden av meg, vil ikke sove, får ikke sove.. Men gråter hvertfall ikke. Han hoster stygt, får håpe det "bare" er derfor.. Er jo redd han aldri vil trives i bhg. å at det er derfor. At jeg må ta han ut..

Hva når jeg begynner å jobbe om 1,5 uke? Da går jo ikke dette.. Våkner ofte om natta.. Legger han i min seng. Men han ligger så urolig at vi sover jo ikke noe bra.

Vi har kommet i en dum greie her. Men han har vært så mye syk, å da liker jeg å ha han ved meg om natta..

Jeg er sliten jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19,5 mnd. er han forresten.. Skal også til legen til fredag..

Skrevet

Prøv å legg han litt senere på kvelden. Det begynte min søster med for at ungen skulle sove hele natten... Legg han f.esk 20.30-21.00

Han sov hele natten og ikke noe problem i bhg.. Er jo bedre at de legger seg senere, sover og sover hele natten enn at de MÅ legge seg tidligere. Så er de egentlig ikke trøtt nok, blir liggende våken ++

Sover han i bhg? La han sove litt der og :-)

Samme alder på ungen til min søster

Skrevet

Det er ikke det at han ikke er trøtt.. Han er stuptrøtt når kl. er 19..

Han sover ca. 1,5 time i bhg.

Takk for svar.

Skrevet

Enn om du prøver å slappe litt mer av i forhold til dette? Merker han at du stresser med sovingen? Prøv å legge han og gå ut av rommet, kanskje helt svakt lys på, døren litt åpen.

Skader ikke om han skriker i 15 minutter... Det vil roe seg etter noen dager. Vet det er tøft de første dagene...

Ser det er mange her inne som mener dette er HELT forferdelig. Men, er faktisk hva HS sier man skal gjøre..

Skrevet

Var det du som skrev innlegget tidligere om noe sånt som om du burde dra til legen før neste fredag fordi sønnen din hostet sånn, og hadde nettopp fått flutide?

Hilsen den som svarte ang. RS i samme innlegg:-)

Skrevet

Ja, jeg prøvde meg på en liten skrikemetode, å leste litt i karin naphaug sin bok, å forsto at dette var greit i noen tilfeller. Det gikk unna på 10 min. første natten, men andre natten brukte han nesten 2 timer. Så når han våknet på natta, å jeg bare skulle på do, så var han livredd..

Jeg snakket med hs. i dag om det var forsvalig å fortsette ut i fra denne reasjonen, å hun mente at jeg burde stoppe det. For han var like hysterisk om dagen. I tillegg så er han ganske redd, for han løper etter hvor enn jeg skal, å sutrer med en gang jeg forlater rommet. Så det er vel at han er redd for at jeg skal gå fra han..Han har også nattlampe og døren helt åpen..

Ja, det var jeg som skrev innlegget tidligere i dag.. Hosten er jo mye værre nå.. =(

Takk for svar!

Skrevet

Tro meg, alt av gode intensjoner om oppdragelse og det som er, farer ut vinduet så sant barna er syke.

Vi hadde en kamp om natten da vår var så syk (som nevnt i tdligere innlegg 10 av 12 mnd).

Vi gjorde bare det som fungerte der og da. Han sov sammen med oss, på gulvet foran tv'n i stua, en liten stund i reiseseng ved siden av oss.

Men det som er lyspunktet (eller i allefall var det for vår del) at når han ble frisk igjen hadde han ingen av disse "uvanene". Det var helt greit å sove på rommet, sitt, legge seg normalt osv.

Bare gjør det som er best for dere og BIT TENNA i sammen og gled dere til de første bhgukene er over (mye sykdom da, gitt).

Vi hadde en ørebetennelse i tre uker som gled over i en dobbeltsidig lungebetennelse i tre uker til!?

Vi fikk knapt i han noe annet enn saft og potetskruer og majones rett fra tuba! Medisinen var et sant helvete, og nattesøvnen...ja, du kan selv tenke deg:-).

Når vi ser tilbake på det, skjønner vi ikke hvordan vi holdt ut! Men like etter han ble frisk, var det ikke noe problem med legging, mat eller å slutte med flaske.

Føler sååå med deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...