3barnsmor? Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Noen her inne som kan fortelle meg hvordan en festeblødning fortoner seg?
3barnsmor? Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2008 dytter litt, håper det er noen her inne som har hatt en festeblødning å evt kan svare.
Guttenemineogmeg Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Jeg har vært gravid fire ganger og har tre gutter, For meg hat festebløfning fortonet seg som spor av blod i trusa eller på dopapiret en dag ca en uke etter unnfangelse. det har vært veldig lite og kun blodspor i utfloden.I samme forbindelse har jeg hatt menssmerter.
Guttenemineogmeg Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 ......ja, ja, litt skrivefeil ser jeg, på det jeg skrev over! Kremt! Håper du forstod det likevel!;0)
3barnsmor? Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svar. Jeg selv hadde i 2 dager som en vanlig mens, så stoppa det å det kom kun litt blod/brunt et par dager før det stoppa helt opp. Å så et par dager i etterkant av denne "mensen" så har det kommet litt blod på papiret når jeg har vært på do og tisset, men bare når jeg har tørka meg, kun en eller to ganger i trusa, dette har vart over et par uker så mest sannsynlig kan jeg se bort fra at dette kan ha vært noen festeblødning?
vær88 Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk festeblødning et par dager før ikm. Skulle på do, og så at det var kommet litt blod i trusa. Så tenkte jeg ikke mer over det før på kvelden samme dag da jeg merka at det ikke hadde kommet mer. Neste dag fikk jeg sterke menssmerter, men ikke noe mens. Det føltes som at det satt en "propp" inni meg. Hadde skikkelig vondt uten at det liksom kom i gang. Testa positvit to dager etter ikm.
3barnsmor? Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2008 Er så usikker på hva jeg skal gjøre, om jeg skal teste eller ikke. Om jeg er gravid så må det jo ha vært festeblødning nå sist med min "mens" å da vil vel en test slå ut positivt da ikke sant? Jeg mener selv at jeg får flere og flere tegn på at jeg kan være gravid, som luktesans, stikking ved eggstokkene, rar smak i munnen, masse luft i magen, trøtt men får ikke sove, drømmer masse rart. Leser med flere som har mista at de får svangerskapstegn som strekking i ligamentene osv mye svakere andre gangen om man blir gravid raskt etter en sa, stemmer dette for dere som evt har mista før eller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå