Gå til innhold

Monajenten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du på facebook? Har oppholdt meg der den siste tiden. Er du på facebokk si i fra, så adder jeg deg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Vel, nei;-) Jeg er ca. den eneste i hele universet uten facebook:-P

*sorry*

Skrevet

Neida mj, du er ikke alene. Jeg er heller ikke på facebook og ikke skal jeg det heller:)

Skrevet

Ahh så greit:-D

Skal vi danne vårt eget utenomfacebookiske univers? :-D

Skrevet

Vet dere hva, jeg har letet etter mine halvsøsken og far i 10 år uten og finne noe som helst. Her om dagen fant jeg 3 halvbrødre og min pappa....på facebook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pappa vil ikke vite av meg da, men likevel kjempe gøy! Jeg har funnet pappan min og vet nå hvordan han ser ut hvertfall. Mine brødre er forøvrig helt lik min søster! Veldig rart. Pappa og søster er også veldig like. Jeg har ikke arvet noe papa-gener.

Så facebook er ikke bare ut! :-)

Skrevet

Åh, men det er jo kjempebra, Tigerjenta:-D

Men jeg har ikke noen halvsøsken å lete etter, så da trenger jeg ikke facebook;-)

Skrevet

Ja, vi danner vårt eget univers!!

Jeg klarte å spore opp pappaen til pappa jeg, som han aldri har sett. Farmor hadde ikke sett han siden hun ble gravid for 65 år siden. Og ikke er han norsk/ eller bor i Norge heller, og det klarte jeg faktisk helt uten fjesboka;)

Den er sikkert nyttig for noen, men fjesboka har ikke noe jeg ikke kan klare å finne utav på andre måter;)

Så dumt at pappaen din ikke ville vite av deg da:( Farfar ville ikke vite av oss heller. Han var visst en sta og egen jævel. Han burde jo skjønt at de genene kunne smitte av på hans egen sønnedatter da, for jeg reiste til hjemlandet hans i europa da jeg var 18 år og banket på døren hans enten han ville eller ikke!! Så han måtte ikke komme her og komme her og tru han var den eneste stae jævelen i familien her nei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...