Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 kan man trekke seg fra en handel man har vunnet, der man plutselig finner ut at man ikke vil ha tingen likevel? hehe.!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har gjort det. Bare latt være å betale regningen. Men jeg tror det er kommet noen nye regler nå om at man må betale en viss sum hvis man gjør sånt.. Sjekk inne på netthandelen sin side. Skal stå der et sted. Hva vant du?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 hehe, ja, må vel betale en 120 kr da, tror jeg.. en ramme og noen andre sånne småting... gosh, kunne brukt pengene på mye annet enn det tullet der.!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.... da hadde jeg heller handlet masse andre greier også sånn at jeg hadde følt at det lønte seg. Har handlet maaaaaasse på netthandelen, jeg. Lenge siden nå.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 var jo det som var planen, men så fikk jeg jo ikke noen av de bra greiene..! usj... kom på hvorfor jeg har holdt meg unna netthandelen i 2 år..
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 eller, fikk jo et massasjeapparat til 32 kr eller noe..! wee..! bra for min stive nakke i allefall ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå