Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har bare vært pillefri i 3 mnd, men det virker som lutealfasen min (fra el til IKM) er "lang", dvs opp til 16 dager (er jo normalt fra 10-16 dager), men har hørt det er bra for da får egget lengre tid til å feste seg? Men er jo lenge å vente på mensen hver gang da... Lurer på om hvis jeg blir gravid, om jeg må vente lengre for å teste positivt? Mye rart man skal lure på, tenk hvor mange rare spørsmål jeg har i en evt graviditet?
Babyønske �� Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Teller du riktig da. Eggløsningsdag og 1. mens dag skal ikke telles med. Hvis du har tatt med disse to dagene, har du egentlig 14 dager, som jo er det ideelle. Hvor tidlig du kan teste kommer an på hvilken test du bruker. CB digital kan du teste med 4 dager før IKM, med vanlig CB 3 dager før. Men jeg fikk positiv billigtest på ettermiddag 4 dager før IKM. Så mye er mulig, det er bare så individuelt.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 ja da, teller riktig:) i alle fall gjør FF det
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Lang lutealfase er kjempebra!! Misunner deg! Jeg antar at det burde være ganske sikkert å ta en test 14dpo, så jeg tror ikke at du må vente helt til ikm. Lutealfasen min er bare på 10-11 dager:( Hehe, tror de fleste lurer på mye rart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå