Baby<3 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 ...? hvor langt på vei er man når man kan se noe på utvendig?
Minesmå:)+en til! Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Tror det er litt individuelt... jordmor tok utvendig på meg sist svangerskap i uke 8, men måtte innvendig for å se godt nok. Hun hadde nok sett det bra i uke 10 utvendig....
Nøtt Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hadde utvendig UL da jeg var 10+1. Så fosteret tydelig. :-)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 På sykehuset jeg har vært til ultralyd, tar de innvendig frem til uke 12-13. Etter det bruker de utvendig!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 hva gjør de når det er invendig? :S hørres skummelt ut
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 he he.. d er ikke så veldig skummelt, men litt ubehagelig! man ligger i en sånn GU stol, oxo tar jordmor/legen et ultralydapparat som er langt og tynt, trer en kondom utenpå den, og glidemiddel, og fører den inn i kjeden. bare pass på og slappe av og ikke annspenn deg, så går alt mye lettere! jeg syns selv det er mye mer ubehagelig og være til en vanslig GU undersøkelse, mens innvendig UL gikk helt greit! da er jo så spent på hva du får se på skjermen, og er mest opptatt av det, så du glemmer nok så fort du ligger der hvordan du får se det..! et lite tips er og ha på seg skjørt den dagen du skal inn til innvendig UL, for da slepper du og føle deg så ukomfortabel med og måtte ta av deg alt nedentil!! lykke til!!
SokkeLaila Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg tok utvendig i uke 9 -og en venninne tok innvendig i uke 8.. Bildene ble like gode, de! Kommer vel an på polstringen på mammamagen og hvor godt UL-apparatet er, kanskje..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå