Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte litt frustrasjon.. Etter at jeg ble gravid har jeg og samboeren min nesten ikke hatt sex. Lysten er totalt fraværende, og som følge av det gjør det vondt å ha samleie. I tillegg har jeg vært plagd med soppinfeksjoner. Gleder meg til å få lysten tilbake. Noen lignende historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenet mitt stopper meg,har i tillegg mindre lyst enn før fordi jeg vet at det gjør vondt å gjøre mange ting man spontant gjerne ville gjort uten smertene =(

Skrevet

Ja.. jeg har det på akkurat samme måte med min samboer.

Vi har aldri sex, har kanskje hatt sex max 10 ganger siden vi fikk vite jeg var gravid. det er lite det på snart 8 mnd.... det er frustrerende som fyttikatta! Jeg føler meg så uattraktiv og udelikat ovenfor han..

Men, det kommer vel tilbake etter fødselen.

Det må vi i allefall satse på!! hehe

Skrevet

Ja, det kjenner jeg meg igjen i....hatt sex UNDER 10 ganger- tør nesten ikke si hvor lite. Det er fordi det er vondt for meg, dessverre. Har ikke lyst heller. Men håper det endrer seg når småen er ute. Men mannen min har ikke klaget mye, han syns det er like godt med en "jager". He he.... Så jeg slipper i hvert fall mas.

Skrevet

Henger meg på her! har vært en fryktelig tørke etter at jeg ble gravid..... blir bra å få lysten tilbake igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...