Gå til innhold

Huset til de i luksusfellen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, men det er jo en rønne!!! Tenk og kjøpe noe slikt da... :s

 

Føler med dem da, økonmiske problemer er forferdelig.. selv om mye er selvforskyldt da, men likevell... :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg der! men dama i huset virker ikke akkurat så veldig interessert i å fikse opp i ting da...

Skrevet

Det var helt grusomt rett og slett :-S skjønner ikke at de orker å bo sånn med 4 unger jeg..

På Eidsvoll er det jo ikke så hiiiiimla dyrt heller, så de kunne sikkert fått seg en grei leilighet til samme pris, er jo håpløst å bo et sånt sted når man ikke har råd til å pusse opp...

Men jeg blir like overasket hver gang jeg ser det programmet jeg, trist at folk klarer å lage så store problemer for seg selv.

Skrevet

Planen var jo å total restaurere det. Ikke å bo i ei slik rønne.

Men...

Skrevet

Jeg hadde ærelig talt vært flau dersom jeg hadde et slikt hus. Det verste er at mange av tingene er "småting" som er rimlig og enkelt å fikse for at det skal se bedre ut.

Skrevet

Det er veldig lett å komme i økonomiske problemer, kan komme uten varsel. Er bare nok at den ene mister jobben det når enn er avhening av 2 inntekter.

Skrevet

Nå er det ganske stor forskjell på å få problemer pga noen andre (altså at man uventet mister jobben) og å få problemer pga sin egen sløsing da.

Å kjøpe hunder til 22 000 på avbetaling for eks når man skylder penger til gud og hver mann er KUN ens egen feil.

Man blir ikke tvunget til å kjøpe hund.

Skrevet

3 halvannen litere med brus OM DAGEN!?!?!??!!?

 

...jaja..stakkars..

Skrevet

Når blir dette lagt ut på web-tv? (har ikke tv3)

Skrevet

Jeg så ikke på det da. Burde vel kanskje se på det før jeg uttaler meg.

Skrevet

Hjelper sikkert på for henne å lese det dere skriver dersom hun er innom på disse sidene.

 

Kjekt å høre at noen synes at hjemmet ditt er ei rønne :/

 

 

Blir stadig overrasket over hvor empatiske og medmenneskelige enkelte mødre her inne på dib viser seg å være. Imponerende må jeg si :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...