Holly❄️ Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Sorry, men det er jo en rønne!!! Tenk og kjøpe noe slikt da... :s Føler med dem da, økonmiske problemer er forferdelig.. selv om mye er selvforskyldt da, men likevell... :S
^*^Ma85^*^ Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 enig med deg der! men dama i huset virker ikke akkurat så veldig interessert i å fikse opp i ting da...
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Det var helt grusomt rett og slett :-S skjønner ikke at de orker å bo sånn med 4 unger jeg.. På Eidsvoll er det jo ikke så hiiiiimla dyrt heller, så de kunne sikkert fått seg en grei leilighet til samme pris, er jo håpløst å bo et sånt sted når man ikke har råd til å pusse opp... Men jeg blir like overasket hver gang jeg ser det programmet jeg, trist at folk klarer å lage så store problemer for seg selv.
Libido- Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Planen var jo å total restaurere det. Ikke å bo i ei slik rønne. Men...
Hilsen Aud Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hadde ærelig talt vært flau dersom jeg hadde et slikt hus. Det verste er at mange av tingene er "småting" som er rimlig og enkelt å fikse for at det skal se bedre ut.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Det er veldig lett å komme i økonomiske problemer, kan komme uten varsel. Er bare nok at den ene mister jobben det når enn er avhening av 2 inntekter.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Nå er det ganske stor forskjell på å få problemer pga noen andre (altså at man uventet mister jobben) og å få problemer pga sin egen sløsing da. Å kjøpe hunder til 22 000 på avbetaling for eks når man skylder penger til gud og hver mann er KUN ens egen feil. Man blir ikke tvunget til å kjøpe hund.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 3 halvannen litere med brus OM DAGEN!?!?!??!!? ...jaja..stakkars..
HTC Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Når blir dette lagt ut på web-tv? (har ikke tv3)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg så ikke på det da. Burde vel kanskje se på det før jeg uttaler meg.
~~DoraDora~~ Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Hjelper sikkert på for henne å lese det dere skriver dersom hun er innom på disse sidene. Kjekt å høre at noen synes at hjemmet ditt er ei rønne :/ Blir stadig overrasket over hvor empatiske og medmenneskelige enkelte mødre her inne på dib viser seg å være. Imponerende må jeg si :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå