Gå til innhold

noen med erfaring med gravitest gra billigtester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt en test i dag der det kom opp først en kontroll strek, tok meg en tur i stuen og inn igjen og der var det en svaak strek der hvor test streken skal komme? Noen fler som har fått slik og vært\ikke vært gravid? kan den være falsk positiv? har tatt samme type test tidligere en periode men da var test området helt blankt.. kan man ha fått for mye urin på slik at den blir falsk? huff slitsomt dette.. litt usikker på når ikm er grunnet uregelmessig mens, men kan komme når som helst nå fremover.. noen med erfaring fra disse testene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare erfaring med ikke å ha vært gravid, men da sjekket jeg testen flere timer etter, altså... Vet om flere som har vært gravid etter et sånt resultat. Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Jeg har aldri hatt to streker uten å være gravid. Og det har skjedd meg to ganger, første gang endte i tidlig SA, og nå andre gangen gikk det bra og jeg sitter her med godt voksende mage.

Og jeg har tatt noen sånne tester i løpet av den tida jeg var prøver. Når man tar disse testene tidlig blir streken svaaaak. Fikk ikke skikkelig tydelig strek før 4-5 dager over IKM. CB derimot hadde sterk strek allerede 3 dager før IKM.(med denne graviditeten, med den jeg mistet i fikk jeg aldri kraftige streker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...