♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Kan Jang er kjempeeffektivt! Og C-vitamin"sjokk" ;o) Finhakk hvitløk, og kål nedpå med vann.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Det beste jeg kan gjøre er å ta "overdose" med C-vitamin og ibux mot hodevondt.
^*^Ma85^*^ Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 mitt beste tips er å gjøre som hun over meg sier, og en ting til! blir jeg skikkelig forkjøla så svetter jeg det av meg; legger meg for kvelden ikledd pysjamas (bukse og trøye) , ullsokker, dynetøfler, joggebukse og genser. med dyna på toppen pleier å gjøre susen for min del
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 Overdose ja,. hvor mye er det da?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg tar 3-4 ganger av hva som er anbefalt dagsdose... Mer tør jeg ikke, for mange av c-vitamin tablettene er laxserende i høye doser. Bruker de bruse tablettene med appelsinsmak og de siste dagene har jeg tatt 4 doser pr dag og har ikke blitt skikkelig syk. Lykke til=))
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 Ok, kan jo prøve å gjøre det.. Er vel 1000 mg eller noe i de brusetablettene som smaker driiiiiiiiiiiiiit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå