mamma og godguttene Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Min mann vil gjerne finne på noe med vår eldste sønn på 3,5 år, bare de to. Han kan godt tenke seg og ha en overnatting og litt div aktiviteter å finne på. Vi har tenkt på fisketur, men føler det er litt feil årstid og kanskje litt kaldt å legge seg til i telt. Noen som har et eller anna tips til hva de kan finne på ? Alle tips mottas med stor takk:-)
erteposen + 4 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Legoland:) Flyplassen ligger rett ved siden av og det er billig i lavsesongen. Ikke nødvendigvis dyrere enn en aktivitet i Norge fant vi ut. Hva med å få lånt en hytte av noen? Kjempe koselig og da er en ikke så avhengig av været.
mamma og godguttene Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Legoland skal jeg jammen med sjekke ut :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 en av de danskebåtene har bestillinger tilrettelagt for "aleneforeldere". der man kan bestille for 1 voksen og 1-2 barn uten problemer.mange steder er det vanskelig og bestille for 1 voksen med barn fordi ting er lagt opp til dobbeltrom sov. det er ikke noe felles opplegg altså. man bestiller for seg selv og reiser med barnet sitt og koser seg med det. da kan man også bestille en overnatting på land ved et hotell med badeland. så ganske fint ut når jeg tittet.
mamma og godguttene Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 Husker du hvilket selskap det var med ?
trillemamma Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Nå er jo skisesongen rett rundt hjørnet. Hva med en fjelltur en helg når bakkene åpner?
mamma og godguttene Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har foreslått det, men mannen min hater snø og ski, så han følte ikke så veldig for det, hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 http://www.stenaline.no/ferge/spesialtilbud/spesial/ her tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå