Bea en av hver Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor bestiller dere? Finnes jo så utrolig mange forskjellige nettsteder. Hvor er de finest, billigst osv. Noen med erfaringer?? Kan gjerne ha en type der det går an å notere litt på hver dato..
mumtobe09&10 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 www.fotoknudsen.no Og nå er det 25 % rabatt på de
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker eurofoto.no. Har bestilt derfra før, og var veldig fornøyd. De har mange forskjellige størrelser og design å velge mellom. De er ganske dyre egentlig, men har tilbud på kalendere nå i oktober. 13 siders til 199,-
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Fikk forresten mail fra liberoklubben her en dag. De har fotokalendere til 149 kr. Men jeg holder meg til eurofoto likevel, så vet jeg at jeg blir fornøyd...
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kjøpte fra Allfoto i fjor. Synes kvaltieten på bildene var bittelitt dårlig, men flere her inne sa at det var pga papiret de bruker. Det er lett å notere for hver dato, pga papiret. På fotopapir som andre bruker, var det visst veldig vanskelig å skrive. Så jeg skal bestille fra Allfoto i år igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå