Gå til innhold

Har alle med termin i november sendt inn søknad om fødselspenger?


Promp

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har termin i slutten av november, og sendte først inn idag... Utrolig treg, men er det flere som er trege her...

 

Har heller ikke pakket fødebagen... føler meg skikkelig på etterskudd der også. Ikke det at jeg har så mye annet å gjøre... Men føler at jeg bare går og surrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan,

har termin 13. november og sendte søknaden på mandag. Fødebag... nei,, den er ikke påbegynt enda.

Men nå har jeg veldig stor tro på at jeg kommer til å gå to uker over tiden, så jeg tror jeg har veldig god tid.

Har gått hjemme siden juli, så jeg har hatt plenty med tid... Men jeg går mest og surrer jeg også hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel seint. sendte inn i slutten av aug. fekk vedtak om at det var godkjent i går fikk beskjed om opp til 3 mnd behandlingstid, . så da kan du belage deg på og ikke få penger før etter ungen er født. Men du får tilbake bet. e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt inn søknad, men var litt treg med å levere inntektsopplysninger... er litt redd for at jeg ikke får penger nå i starten da. nav er jo så tregt!

 

fødebaggen er påbegynt, men jeg veit ikke hva jeg skal ha med meg. og jeg føler jeg har all verdens med tid, men har bare 10 dager igjen til termin. det har ikke sunket helt inn hos meg ennå at jeg faktisk snart skal bli mamma! synes det er så rart å tenke på, at lille meg skal få et så stort ansvar. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har oxo termin i slutten av nov, og har sendt det inn for lenge siden, har hørt at det må være sendt inn 2mnd før du skal føde for at det skal bli registrert til tiden og man kan få pengene med engang.

 

Har oxo pakket noe av fødebaggen, men ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups- Ser det er på tide å sende inn søknad om fødselspenger. Har heller ikke pakket bag. Termin 22.11. Heldigvis forskutterer arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 23.11 og sendte inn i slutten av september. Trodde jeg var sent ute, for har også hørt det var laaang behandlingstid. Hadde mye problemer i begynnelsen med å få penger for sykemelding etc. Men vedtaket mitt kom allerede etter 14 dager! Trodde ikke mine egne øyne!

 

Fødebagen er ikke påbegynt, har bare tenkt mye på det;) Men onsdag er siste arbeidsdag, så etter det har jeg god tid tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for alle svar!

 

Skjønner jeg har vært vel treg, og den straffen får jeg vel bare ta, med mindre jeg har like mye flaks som gullfisken83:-)

 

Og fødebagen...joda, skal bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var treg. Leverte i august. Har ennå ikke hørt hverken A eller B fra NAV. Men min arbeids giver forskuterer heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte min i juli tror jeg og fikk svar for en uke siden så glad jeg var tidlig ute. Baggen har jeg begynt å pakke, men litt vanskelig syns jeg for klærne er jo de samme som jeg bruker nå, så det får vente til jeg må dra så får jeg ta det som er rent da. 11 dager til termin men kan jo gå 2 uker over det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...