Gå til innhold

Dere sykepleiere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor jobber dere? Trives dere?

Jeg er så usikker på hva jeg vil.. Om jeg vil fortsette der jeg er nå, eller om jeg vil prøve noe nytt etter permisjonen.. Jeg hater nattevakter, og har fått ny turnus med 2 nattevaktshelger i tillegg til de "vanlige" nattevaktene vi har i uka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i psykiatrien. Trives kjempegodt. Er i praksis i videreutdanningen i Psykisk helsearbeid som jeg tar (dekket utdanning av arbeidsgiver).

Har 2 delt turnus, altså ikke nattevakter;) Har bevegelig arbeidstid som vil si at vi setter opp turnusen vår selv:) Vi stenger også avdelingen til jul og påske:D

Er egentlig i permisjon, men ønsker å fullføre utdanningen sammen med kullet mitt, vi blir ferdige i januar 09:) Så nå har mannen min pappaperm og kommer på praksisplassen 2 ganger hver dag for amming;)

En har så utrolig mange muligheter som sykepleier, så hvorfor ikke prøve noe nytt???

Skrevet

Hørtes herlig ut. ;)

Jeg har lyst til å prøve noe nytt.. Søkte på jobb som legemiddelkonsulent og ble tatt inn på intervju. Fant ut etter 4 a4 sider med rett og slett AVHØR at jeg ikke passet inn der, ringte dagen etter og sa jeg trakk søknaden min..

Fikk mye rare spørsmål (nå har jeg førerkort på ambulanse, og det står i cv`n min), så spør hun:" Har du førerkort?" "Ja, det har jeg. Kjører ambulanse når jeg kan!" "Har du sittet i fengsel?" "Nei, aldri!"

fler eksempler

- har du fartsbøter?

- har du parkeringsbøter?

- er du i et stabilt forhold?

- hvordan takler du det når noen i familien dør?

Skrevet

Så rare spørsmål.... Litt uprofesjonellt synes jeg. Det er ikke slike spørsmål som viser hvilken person du er.... Herlighet!!

Jeg trodde aldri at jeg skulle ende opp i psykiatrien, men trives utrolig godt. Det tar meg litt over 5 min på sykkel så er jeg på jobb. Jeg synes det er viktig å slippe pendling når vi har så små barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...