Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 For noen ca 9 år siden tok jeg piercing i den ene brystvorten, da var jeg 26 år. Nå er jeg blitt gravid og lurer på om denne piercingen har noe å si for amming når barnet kommer til våren. Jeg er ca 10+3 nå, så ingenting er vel sikkert enda, men jeg håper og tror jo at det skal gå bra da... Jeg har tatt ut piercingen nå (for ca 1 uke siden), både på grunn av ammingen en gang i framtiden og fordi puppene er ganske ømme nå og det var vondt med trykk på selve piercingen. Jeg har aldri hatt noen betennelse eller andre problemer med denne piercingen, men jeg er vel kanskje veldig optimist om jeg trur at alt av melkeganger er intakte fortsatt. Noen som har erfaringer med dette selv, eller vet likevel? Takknemlig for svar
Slalotte Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Vet egentlig ikke det med melken og sånn.. hehe.. selv om jeg har hatt piercing der jeg også.. Men sønnen min likte den puppen bedre av en eller annen grunn.. hehe.. Mens datteren til venninna mi likte ikke den puppen.. Sikkert forskjell.. Det jeg VET er iallefall at du kan lett ta piercingen på nytt etter at du har ferdig ammet..! Hullene holder seg åpne i svangerskapet og når du ammer..
ALIICE Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Her hadde det ingenting å si, han likte begge to like godt=)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 dattern til venninna di? ammet du henne?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Ok, da er det jo håp, så for meg brystbetennelse o.l pga blokkerte melkeganger, men slik trenger det ikke å bli skjønner jeg Og jeg skal IKKE ta piercing på nytt etter jeg er ferdig å amme, var jo noe så grusomt vondt, var kvalm i et par dager etterpå. Derfor jeg endte opp med piercing i kun ene puppen.. hehe.. Noen som har andre erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Har ingenting å si ) Det blir litt ekstra hyll for melka å komme ut av bare.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 hUll....selvfølgelig, hehe...ikke hyll
Slalotte Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Vel trodde vel alle skjønte den at DET VAR VENNINNA MI SOM AMMET DATTEREN SIN!.. hehe
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.. skjønte det da:) vi kan jo "hylle" morsmelka i samme slengen! Ungen min blir sikkert en fatso da, får i seg alt for mye melk på kun kort tid...hihihi... men takk for beroligende svar iallefall ))
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 hehe beklager ble litt satt ut av at sønnen din likte den puppen - og dattera til venninna hehe
Slalotte Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.. skjønner.. bare jeg som prøver å forkorte setninger litt, men så ender det helt feil.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå