Gå til innhold

Piercing i brystvorten, hva med amming...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen ca 9 år siden tok jeg piercing i den ene brystvorten, da var jeg 26 år. Nå er jeg blitt gravid og lurer på om denne piercingen har noe å si for amming når barnet kommer til våren. Jeg er ca 10+3 nå, så ingenting er vel sikkert enda, men jeg håper og tror jo at det skal gå bra da...

 

Jeg har tatt ut piercingen nå (for ca 1 uke siden), både på grunn av ammingen en gang i framtiden og fordi puppene er ganske ømme nå og det var vondt med trykk på selve piercingen. Jeg har aldri hatt noen betennelse eller andre problemer med denne piercingen, men jeg er vel kanskje veldig optimist om jeg trur at alt av melkeganger er intakte fortsatt.

 

Noen som har erfaringer med dette selv, eller vet likevel?

 

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet egentlig ikke det med melken og sånn.. hehe.. selv om jeg har hatt piercing der jeg også.. Men sønnen min likte den puppen bedre av en eller annen grunn.. hehe.. Mens datteren til venninna mi likte ikke den puppen.. Sikkert forskjell..

 

Det jeg VET er iallefall at du kan lett ta piercingen på nytt etter at du har ferdig ammet..! Hullene holder seg åpne i svangerskapet og når du ammer.. :)

Skrevet

Her hadde det ingenting å si, han likte begge to like godt=)

Skrevet

dattern til venninna di?

ammet du henne?

Skrevet

Ok, da er det jo håp, så for meg brystbetennelse o.l pga blokkerte melkeganger, men slik trenger det ikke å bli skjønner jeg :)

 

Og jeg skal IKKE ta piercing på nytt etter jeg er ferdig å amme, var jo noe så grusomt vondt, var kvalm i et par dager etterpå. Derfor jeg endte opp med piercing i kun ene puppen.. hehe..

 

Noen som har andre erfaringer?

Skrevet

Har ingenting å si :o) Det blir litt ekstra hyll for melka å komme ut av bare.

Skrevet

hUll....selvfølgelig, hehe...ikke hyll

Skrevet

Vel trodde vel alle skjønte den at DET VAR VENNINNA MI SOM AMMET DATTEREN SIN!.. hehe

Skrevet

hehe.. skjønte det da:) vi kan jo "hylle" morsmelka i samme slengen!

 

Ungen min blir sikkert en fatso da, får i seg alt for mye melk på kun kort tid...hihihi...

 

men takk for beroligende svar iallefall :)))

Skrevet

hehe beklager :)

ble litt satt ut av at sønnen din likte den puppen - og dattera til venninna :)

 

hehe

Skrevet

hehe.. skjønner.. bare jeg som prøver å forkorte setninger litt, men så ender det helt feil.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...