Gå til innhold

dere som har hatt festeblødning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har hatt festeblødning: når kom den? og hvor mye blod/spotting hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden vi er flere som lurer dytter jeg den opp.

Skrevet

dytter på både min og din tråd jeg :) har forhørt meg inne på 1.trimester også,men ikke noe svar ennå :(

Skrevet

da dytter jeg den opp igjen, så får vi håpe på svar:)

Skrevet

Hadde festeblødning med 1.mann. Fikk en liten blødning (som jeg trodde var mensen) i 1-2 dager. Begynte å bruke tampong husker jeg, for jeg trodde jo det var mensen som kom, men den var ikke fult opp en gang, og ble det aldri... brukte truseinnlegg 1 dag. Blødningen var først litt frisk, så brunt (spotting?)----mest brunt ivertfall.

Jeg fant da ut i uke 9 at jeg var gravid... trodde jo dette hadde vært mens, men d var det altså ikke.. hehee

Lykke til!

Skrevet

Det er jo skrevet sååå mye om festeblødninger her inne og på 1. trimester...!!!! Det må jo nesten vært skrevet noe om dette også..?

Skrevet

Oj, hvordan fant du da ut at du var gravid? Hadde du ikke noe særlig svangerkapstegn? Hadde du mista før du ble gravid med førstemann?

Skrevet

jeg hadde festeblødning sist jeg var gravid. men kun litt blodig slim på papiret da jeg hadde tissa. var vel ca 1 uke etter el kan jeg tenke meg.

Skrevet

må og få med at i mitt 1. svangerskap hadde jeg mens blødninger helt til jeg var 3 mnd på vei...så da jeg endeli skjønte jeg var gravid var jeg 12 uker på vei : ))

Skrevet

oj, hadde du mensen en gang i mnd 3 ganger før du skjønte du var gravid? WOW,tenk at det faktisk er mulig da. Jeg har ei vennine som første gangen var 7 mnd på vei, å andre gangen så fødte hun når hun trodde hun fikk mensen...men det er liksom ikke så ofte man høre om det da...

Skrevet

Tusen takk for svar folkens!

jeg har småblødd litt nå i tre dager, mest brunt utflod og litt blod på papiret. det er ca en uke til ikm, så jeg lurer jo veldig på om det er mensen som har kommet tidlig eller om det er festeblødning.

Skrevet

jeg frostår ikke at det går ann å ikke merke at man er gravid før man føder... må jo kjenne liv/spark og merke at man legger på seg... det er helt ubegripelig for meg..

Skrevet

ja jeg hadde vanlig mensen i 3 måneder uten å skjønne at jeg var gravid...man legge jo ikke på seg særlig den første tiden, og kjenner heller ingen liv, men da tårene trillet hele tiden under en skikkelig action film så skjønte mannen min at her var ikke alt normalt ; )) Så HAN kjøpte test til meg : )) Det verste er at vi hadde prøvd lenge, så rart at jeg ikke tenkte over at det var en mulighet...men det var jo pga at mensen kom som normalt. Husker ikke om jeg blødde like mye eller om den var helt normal...men nok til at jeg ikke skjønte at det var noe i gjæring ; ) Var iallefall lykkeligste paret da vi hadde test resultatet klart - og skikkelig bonus å være sååå langt på vei : ))

men at man kan gå så kjempe lenge uten å skjønne det ...det skjønner jeg ikke! For magen vil jo vokse, og man får strekkinger og diverse spark etterhvert...utrolig!!

Skrevet

Jupp, høres helt utrolig ut. Å jeg skjønner det heller ikke, men det hun sier er at barnet har liggi så langt bak(skal sies at hun hadde noen kilo ekstra også da med siste mann som kom helt ut av det blå) men dog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...