femme86 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 jeg har aldri hatt noe problem før, men nå må jeg oftere på do og har veldig hard mage.. Kanskje ikke så lekkert samtaleemne hehe.. Men noen som har vært gravid før som har hatt det sånn? skal ha IKM på lørdag.. *spent!* 1pp
liber Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 jeg å har det sånn, å går på do fler ganger om dagen å det er jo sjelden jeg må. sist jeg hadde det sånn var i juni, å da tror jeg at egget blei befrukta men at det ikk ville bli der. for hadde så mye sympt på at jeg var gravid. så fikk jeg kjempe kraftig mens etterpå. så jeg håper det er ett tegn. har litt ustab syklus men skal vel ha ikm i morra... blir spennende:) lykke til
Små Einsteins Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har ikm fre el lør og har den siste uka hatt litt magesmerter og vært hard i magen, noen dager løs også.Vet ikke om det er noe tegn, føler ikke at jeg er gravid iallefall.
femme86 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 nei jeg vet ikke.. tør ikke håpe på noe som helst. hehe. slutta på p-piller forrige mnd så kanskje kroppen jobber litt med å bli normal. hehe.. men jeg føler meg trøtt og fikk veldige mensmurringer ca 1 uke etter EL.. men føler meg ikke spes kvalm og har ikke ømme pupper. men er jo ikke alle som får "de vanlige" symptomene heller.. syns bare det er så rart, jeg er aldri så mye på do, men føler at jeg må hele tiden.. rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå