Tigerjenta_ Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Mensen lever sitt egent liv. Jeg kan få mensen en dag, så er den borte igjen neste dag, for så og komme igjen 1 uke senere hvorpå jeg blør KRAFTIG! Jeg får titt og ofte sterk hodepine og sexlysten er lik null!! Jeg har også morgener jeg er kjempe kvalm og uvel .. (Nei jeg er IKKE gravid!) Noe som har hatt disse symptomene ved P-sprøyte? Vurderer sterkt og få tatt sprøyten ut igjen.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Om du fjerner staven, så får du nok ikke satt sprøyte nå lengre. Den er ikke bra for kroppen, stor fare for benskjørhet.
Tigerjenta_ Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Beklager, jeg mente P-stav ikke sprøyte! Altså jeg vurderer sterkt og ta ut P-staven og heller begyne på noe annet, men ikke nødvendigvis sprøyte. Kansje P-piller (?) ..
Trouble Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Såpass ja... da vet jeg ikke... min mens levde og sitt eget liv de første 3 mnd etter jeg hadde fått satt den inn, men etter det så har jeg ikke hatt en eneste blødning (har nå hatt den i ett år).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå