Shabby Cheap Chic Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Prinsessekake?? Sjokoladekake? Gulrotkake? Muffins? Skillingsboller? Wienerbrød? Kringle? Skolebrød? Hehe aner ikke men fikk lyst til å bake sjølv..
-MtG- Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Kringle fikk jeg lyst på! Med masse melis på Eller saftig sjokoladekake, med masse glasur både oppå og inni!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe.. Leste litt feil.. Syns det stod:" jeg har lyst til å banke noe!" Brownies kan du lage
erteposen + 4 Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Gjærkringle med mandelfyll eller boller med blåbær og vaniljekrem.
MintCondition Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bakte boller med datteren min i ettermiddag, og kan med hånda på hjertet si at jeg ikke SKJØNNER at noen kan få LYST til å bake! Jeg syns det er dritkjedelig og rotete, haha. Men gjør det læll da, og later som jeg syns det er superstas, for hennes skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå