Gå til innhold

Andre som har opplevd blødninger i ca uke 7, men det har gått bra???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt etter dobesøk fikk jeg frisk blod på pairet, men ingenting i buksa.

Lå våken leeenge, gikk på do igjen 1 time etterpå. ingenting på papiret da og har ikke blødd noe mer i dag. men formen har vert elendig, skikkelig trøtt og kvalm, enda mer enn normal + hodepine.

snakket med legen min tidligere i dag, han mente at det kunne være livmorstappen som er følsom, ikke mye som skal til da. siden jeg ikke blør mer. men skal til gynekolog imorgen eller fredag, sikkert innvendig ul..

noen som har opplevd det slik og alikevel har det gått greit??

hvert en laaang dag med mye tårer å redsel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt små blødninger flere ganger i 1 tri,og masse brun utflod,er nå 18 uker og alt er i skjønneste orden=) legen min sa at så lenge man ikke blør masse med smerter skal man ikke bekymre seg! men lurt å ringe lege uansett,for man blir bekymret uansett! men dmå blødninger er ganske normal tidlig i sv.skapet og skulle man være så uheldig og få en sa så merker man det og er som regel ikke i tvil! såpass tidlig så er slimhinner skjøre,masse nye blodårer dannes og vi er veldig "sårbare" nedetil pga forandringer,så jeg tror nok du kan slappe helt av=) men fint du får det sjekket,så blir du litt roligere!

Skrevet

har blødt 3 ganger fra 4+5 til 7+4 men bare litt som farga utflod bortsett fra 5+3 då var det som begyndelsen på mensen,men det går bra enda.har vært på ul 3 ganger alt har sett bra ut då å dei 2 siste gongane har hjertet slått:)

Skrevet

Ja

I begge svangerskap

Skrevet

Åh,jeg synes det er så godt å lese det dere skriver.Er på vei til legen nå.Har hatt små blødninger og farget utflod i noen dager.... Er veldig bekymra....

Skrevet

Takk for svar jenter...

men jeg hadde spontanabort og var til utskrapning i går på sykehuset.

lykke til jenter..

jeg er snart tilbake, gir meg ikke så lett :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...