olebrum30_05&09&13 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 blødde litt igår, kun når jeg tørket meg, helt lyst, ingenting senere, men idag har jeg gått endel, så ikveld når jeg var på do, blødde jeg igjen. Var litt mørkere enn igår, og nå nettopp kom det sånn blod stripe på papiret. skal ringe legen imorgen. har jo ingenting vondt.. er 5+4 idag.. håper inderlig det ikke er noe galt...
LilleSolaMi<3 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 fysisk aktivitet kan gjøre så små blodårer sprekker,fikk jeg fortalt en gang! har du vondt? blør det fortsatt?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 nei jeg har ikke vondt.. har ikke vært på do igjen enda.. ligger på sofaen og slapper av.. tør nesten ikke reise meg men trodde jeg skulle blø masse hvis det var sa... men håper jeg får tid hos legen imorgen. blir kanskje litt roligere.. ja har også hørt at for mye fysisk aktivitet kan gi blødninger. blødde litt etter at jeg på en liten tur jeg gikk på fikk sting etter å nettopp ha spist.. gikk i vanlig tempo, men blødde jo ikke før. så får høre hva legen sier.
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Hei. Jeg også har opplevd litt sånn, så et par-tre ganger. Hos meg så er det orange/lysbrun farge på utfloden når jeg har vært på do. Ikke noe friskt blod eller betydelig rød farge. Kan dette være sånne små blodkar som dere snakker om?? Kom litt sånn nå i kveld som jeg er på jobb. Jobber i et omsorgssenter, men er mer sykehjems pasienter..... Også har jeg hatt ikke stikkende som i flertall, men "et laaaangt stikk følelse" på vensrte side, i lysken, eller skjøten som søstra mi sier. Det låret møter resten av kroppen. Hva kan dette være da? Ellers har jeg ikke noe vondt. Har vært hos legen og tatt hCG serum prøve i dag. Er så spent på den.....
olebrum30_05&09&13 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 stikkende smerte på venstre side er vel livmoren som strekker seg? iallefall sånn jeg har forstått det
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Ja håper det. Har merka det flere ganger tidligere også, men det er kun på venstre side. Merker jeg ikke høyre?? For livmora strekker seg vel ikke bare på den ene siden?? Hehe. Hva tror du om disse små "blødningene" da? For jeg tror at på bort i mot 99% ved en SA så kommer det MYE blod og svarte klumer. Ikke litt og litt blod. Kanskje kroppend måte og si: Ro deg ned litt a.... Hehe
Ayka 09+13+14 Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Har vært på min første kontroll i dag,og tok opp med legen at jeg har blødd bitte-litt...kom etter et tungt løft. Blødde litt ca.2timer etter løftet,og hadde litt rødaktig utflod dagen der på. Jeg sa at jeg antok at det kom etter å ha anstrengt meg litt mye/hardt...at det nok var ei blodåre "nedi der" som hadde sprukket. Han sa seg enig i det,og tilføyde at det er heeelt normalt å blø litt. Men at jeg skulle ta kontakt hvis jeg fikk mens-lignende blødninger...altså blødninger som er av samme mengde som mensen... Så jeg slapper iallefall helt av ift dette... Men skjønner at du er bekymret! Prøøøøv å slapp av,og prøøøøv å bekymre deg mindre
olebrum30_05&09&13 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 ja tror også det er et lite hint om å stresse ned litt.. er litt uvant ennå at jeg er gravid. hehe.. glemmer meg litt ut enda:D hehe...
olebrum30_05&09&13 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 skal prøve på det... men blir nok ikke helt rolig før jeg har snakket med legen.. hehe... men skal prøve å få meg en god natt søvn så forteller jeg imorgen hvordan det går...
håpogtro Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg "blødde" såvidt littegrann da jeg var like langt som deg. Var ikke mye bare såvidt litt brunt i trusa. Begge gangene kom det etter jeg hadde anstrengt meg. Den ene gangen etter å ha gått og shoppet i flere timer en ettermiddag. Den andre gangen etter å ha ryddet på loftet. Kan nesten virke som det har en sammenheng med å anstrenge seg ? Har ikke blødd noe mer siden. Lykke til :-) Jeg er forresten bare snart 6 uker nå så jeg vet jo ikke hvordan det har gått da... :-o)
Ayka 09+13+14 Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 olebrumm22-05+ 09 - hvordan går det i dag da? Snakke med legen? Når jeg var på kontroll i går,så sa legen at slike små-blødninger ofte kan komme ifm at man anstrenger seg. Jeg hadde jo et litt tungt løft bare et par timer før blødningen kom,samt litt "rester" dagen der på... Så ser jo ut som at det er en sammenheng også da ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå