_Ms_ Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hva syntes dere om denne vognen? + og - ved den. hvor kjøpte dere den og hva måtte dere gi for den? vurderer å kjøpe denne selv. glad for alle svar..
Guttemamma75 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Vi har emmaljunga edge duo i marineblått og er veldig fornøyde! På plussiden er den veldig solid, har stor bag og mange flotte finesser (lett å ta av/på bagen, lufting i kalesjken, integrert mygnett, lufting i bunnen på bagen osv). Den er god og stødig å trille.. På minus siden er den tung å trille i oppoverbakker (men det tar jeg som god trening) og den er også tung å f.eks løfte inn i bil.. Understellet er stort og tar en del plass så man bør helst ha stasjonsvogn eller større bil. Betalte 7800 for vogna på babymiljø i stavanger..
_Ms_ Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svaret:) Det bilir nok den..
Spira31 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 jepp, kjøpte den samme sted som hun over... har den i rød og er kjempefornøyd:) nå er snuppa 14mnd og bruker den til å sove i i barnehagen;) bagdelen var uunnværlig siden jenta vår hadde hoftedysplasi og måtte ha frejkaspute (da er det mange vogner hvor bagdelen rett og slett blir for smal!). Uansett anbefales, god, fin og solid vogn:)
*Lykkeliten* Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Har også den vognen.. Ga 7000.- for den. Det i 2006.. Kjempe fornøyd med den.. Solid og stor. Og ikke minst FIN vogn. Det er jo også viktig!! =)
mamarama og lille banan Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 vi har kjøpt emmaljunga edge duo i lyseblå til lillegutt jeg husker ikke hva den kostet, for vi kjøpte den på salg, pga at den var utgående modell. kanskje rundt 7000? jeg har ikke fått brukt den ennå, men søsteren min har den enklere versjonen, emmaljunga smart duo, og hun er veldig fornøyd. det var derfor jeg kjøpte denne. og så er de veldig fine da
sol2002 Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Vi har den og er kjempe fornøyd, nå er det riktignok 6 1/2 år siden vi kjøpte den, men gleder meg til vi skal ta den frem nå i januar igjen. Tror faktiskt jeg likte det meste med den, tror vi betalte ca 6500 tror jeg, husker ikke helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå