Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Før eller etter ikm? Kom den positive testen som en stor overraskelse eller hadde du en viss anelse før du testet?
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Jeg fikk halsbrann ca en uke før IKM. Testet 3 dager etter IKM, så hadde en anelse ja:-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Superømme brystvorter og begynnende ømme bryster... AU...
siljeHelen Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 jeg er i uke 9 og d er bare en uke siden jeg fant d ut. fikk vell ømme bryst og mistet matlysta for 4 uker siden. men jeg tenkt så at jeg ikke kunne være gravid. har forsøkt nå i 5 år og ventet på time for assitert befruktning siden samboeren min har dårlig sædkvalitet. alle tegnene var der, men torte ikke å tru at jeg kunne være gravid
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Hadde menssmerter 3-4 dager før IKM, så hadde et håp. Men nå kjenner jeg ikke så mye annet enn litt ømme pupper og litt murringer i magen...4+6 i dag bare...Testet på IKMdagen! Wiiiha!!
Ayka 09+13+14 Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Masse(!!!) luft i magen...stakkars sambo +at jeg var litt mere trøtt enn vanlig... Testet positivt 1-2dager over IKM
vAmPyRiA Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fikk vooooonde bryster ca.4-5 dager før IKM, og testa 1 dag etter IKM. Den var overraskende positiv, men på en god måte! Har prøvd i bare 4 måneder nå, så det gikk fort!
kulemagen Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Hjertebank og sult! Nå uke 7, fortsatt ingen ømme bryster, litt kvalm men ok hvis jeg spiser ofte, veeeeldig trøtt. Er jo godt å kjenne noe da...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg tror det var akkurat den akutte sulten jeg også kjente igjen fra forrige gang, som gjorde meg mistenksom på om det hadde klaffet. Ellers har jeg hatt en del humørsvingniger og er skikkelig trøtt.. Men har gått igjennom en veldig stressende periode nå, så det kan like godt skyldes det som graviditet, selv om det jo er typiske symptomer..
Nøtt Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Den positive testen var mitt første tegn. Bortsett fra bittelitt småkvalme noen få dager i uke 7-8 og slitent bekken etter store anstrengelser så har jeg null symptomer fremdeles (10+3). :-)
Yarn Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Hos meg var det mensmurringer, ømme bryster (mer enn ved mens) og enda mer irritert enn ved mens. Skjønte ikke hvorfor samboer var så vanskelig! Hadde til og med litt brunlig spotting rundt IKM. Var hellig overbevist om at mensen var i vente (de andre gangene hadde jeg håp men nå var jo menstegnene sååå tydelige). Etterpå har jeg skjønt at disse tegnene var tegn på graviditet, hehe. Men ble ganske paff da det stod gravid på pinnen, ja.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg visste egentlig jeg var gravid. Bare følte det liksom.. 1 uke før ikm fikk jeg litt stikninger i pupper, og litt trøtt.. Testet pos 3 dager før ikm.
ma20 Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg visste at jeg var gravid før jeg testet, hadde ømme bryster, og luft i magen.
mami78 Skrevet 23. oktober 2008 #15 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg hadde ømme brystvorter 2 dager etter EL, og så mensmurringer.Visste at jeg var gravid.Testet en dag før IKM...
MinnieMe Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 Kvalme som varte i flere dager uten at jeg visste om andre som hadde omgangssyken... Men jeg skjønte ikke at jeg var gravid før jeg tok testen og den var postitiv. Tok den for å utelukke at jeg var gravid, men bommet litt der ja.. hehe.. Og har i ettertid sett at symptomene var flere: sulten hele tiden, veldige humørsvingninger, ømme bryst... Er gravid for første gang, så det slo meg ikke at jeg kunne være gravid. Men er veldig glad for det nå da
Smiley82 Skrevet 23. oktober 2008 #17 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Vi hadde planlagt det, så det kom som en positiv overraskelse at vi fikk det til med en gang! Utrolig oppblåst og treg i magen. Og småkvalm i uke 3-4, men en nå på siste dag i uke 7 og nå er det kun litt. Ellers mye stikninger i magen. Og veldig ømme bryster.
Fru_HK Skrevet 23. oktober 2008 #18 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk litt kviser (og jeg har ALDRI kviser, utenom den månedlige på haka). Har ikke hatt andre symptomer enn ømme bryster og litt murringer (og trøtt, men jeg har nettopp begynnt å jobbe i barnehage). Er 12 uker i morgen, føler meg kjempe heldig (fikk høre hjertelyd i går, finfin bekreftelse)!
BabyPeach Skrevet 23. oktober 2008 #19 Skrevet 23. oktober 2008 Hadde en anelse når mensen-kommer-følelsen vedvarte mange dager uten noen mensen, samtidig som jeg var oppblåst og hadde ømme brystvorter så til de grader. Men samtidig turte jeg ikke helt tenke tanken så ble ganske overrasket med GRAVID på testen allikevel
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 jeg fikk kvise på haka, på nøyaktig samme sted som da jeg fant ut at jeg var gravid med min første. og dette var før ikm. Men så kom ikm og jeg fikk rosa på pairet og etterhvert mye brun utflod, så var da overbevist om at jeg IKKE var gravid, men alikavel syns jeg den "blødningen" var rar og tenkte mye, ble overtalt til å ta test ( dette var vel 5 dager over ikm) og den var positiv gitt!
to_tette? Skrevet 24. oktober 2008 #21 Skrevet 24. oktober 2008 1.svangerskap: bortsett fra ikm: SUPER luktesans 2.svangerskap: kjente det bare på meg, en uke før ikm
Vannmann35 Skrevet 25. oktober 2008 #22 Skrevet 25. oktober 2008 Ingen tegn egentlig... Var trøtt og sliten og hadde ømme bryster, men det har jeg alltid før mens alikevel... Var først da mensen ikke kom jeg ble LITT mistenksom, men gadd ikke teste meg før 3 dager etter forventet ikm. Mensen min har alltid vært litt ureglmessig da jeg ikke har brukt p-piller.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. oktober 2008 #23 Skrevet 25. oktober 2008 halsbrann!! og en influensa følelse... tvilte veldig men 7 positive tester må man beggynne tro på de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå