Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Og kan dere si litt om jobben? Nysgjerrig bare:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg satt meg ned en kveld for 6 år siden. Spurte meg selv....hvilken jobb ville du hatt om du kunne velge mellom alle jobber i verden. Så fant jeg en jobb, tenkte at det var grusomt vanskelig.... men hvorfor kunne ikke jeg gjøre det? Så satt jeg igang. Og i år ble jeg ferdig og er SUPER fornøyd. Verdens beste jobb fra mitt ståsted.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er treningsveileder, instruktør, medlemskonsulent og .... ja... potet ;o) Jeg er kontaktperson for medlemmene på treningssenteret, fakturerer og holder styr på medlemsavgiften og regnskapet sånn sett. Har 3 sykkeltimer i uka, veileder egentreningsprogrammer og setter sammen disse - snakker med medlemmet og finner ut hva de trenger og har lyst til å trene. Elsker jobben min! Selvom den i en perfekt verden er altfor dårlig betalt.
Cat.68 Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er hjelpeleier, og jobber på et dagtilbud for psykisk og fysisk handikappede. Jeg stortrives, Fantastisk arbeidsplass.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Foreleser, veileder og skriver på en doktorgrad.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er sykepleier på en medisinsk sengepost og vantrives. Har søkt på ny jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er tannhelsesekretær, er vel tannlegens høyre hånd.. Driver kontoret, gjør rent, bestillinger, pasienter osv. Trives godt i jobben, men har tenkt å videreutdanne meg til tanntekniker.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg jobber som leder for nesten 400 medarbeidere, stortrives 90% av tiden:)
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Lærer på ungdomsskole. Jeg stortrives! Ikke en eneste dag er lik, det er masse kontakt med skjønne ungdommer, mye som skjer, hektisk, utfordrende og spennende. Ville ikke byttet!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg jobber som innkjøper i offentligsektor. Mye regelverk som ikke alltid er like lett å forholde seg til, men elsker det
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er pilot, det var jeg som skrev det første innlegget. Elsker å ha kontor der solen alltid skinner.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg beklager, HI, men nå måtte jeg le litt...;-). I anonymforumets gode tro, tenkte jeg med en gang at det måtte være tull, hihi... Er det virkelig sant? Er du pilot?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er ikke pilot nei:) Var ikke jeg som skrev det, se litt lenger opp. Men jeg kunne da ha vært det eller? HI
Lillemus&mamma'n Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er lærer på ungdomsskole og trives bedre og bedre! Herlige ungdommer og hyggelige kolleger. Eneste minus er alle de som sier ting som: "Ja, da har vel mye fri?" (Det har jeg sluttet å kommentere) Eller enda verre: "At du orker! Oppsternasige og frekke tenåringer dag ut og dag inn!" Da svarer jeg bare: "Nei, de er kjempesøte! Tenåringer er bedre enn sitt rykte!"
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 Ikke sant? Jeg synes ungdommer er sterkt undervurdert! Er kontaktlærer i en 9.klasse og har også en 8.klasse og en 10.klasse endel og de er bare helt herlige rett og slett :-) Ikke absolutt alltid så klar og man liker jo noen bedre og mindre enn andre, men sånn generelt over. Jeg begynte som ny lærer i høst og er overrasket over hvor fort jeg knyttet meg til elevene mine, jeg er faktisk blitt oppriktig glad i alle sammen allerede! :-) Alle har sin egen sjarm, til og med de jeg ikke er så begeistret for har sine gode sider som jeg synes der er søte for. Føler meg heldig og priviligert som får jobbe så mye sammen med ungdom jeg.
Lillemus&mamma'n Skrevet 22. oktober 2008 #18 Skrevet 22. oktober 2008 Med fare for å gjøre dette til en temaside for forherligelse av læreryrket, så må jeg bare si at akkurat sånn har jeg det også! Er 6 året jeg jobber på skolen "min", og jeg får innimellom meldinger fra tidligere elever som lurer på hvordan det går på skolen og med meg. Hvis jeg treffer dem i byen e.l. vil de alltid prate og fortelle hva de gjør nå, klemme litt og høre om den gamle skolen sin. De to 10. klassene jeg har nå er til å spise opp! Er sykemeldt pga hyperemesis, og har fått flere meldinger fra elever som ønsker god bedring : ) Da de fikk vite (av en annen lærer) at jeg er gravid, strømmet det inn med lykkeønskninger, og "håper du snart er tilbake, hele klassen savner deg." Litt vanskelig å holde tårene tilbake for hormonelle meg, da : )
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #19 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er t-banefører, og elsker jobben min! Det skulle egentlig være en mellomstasjon (haha) så jeg fikk en sjans til å finne ut hva jeg vil ha av utdannelse, etter mer enn 10 år som kontorpotet var jeg så lei at jeg var stadig syk, men så langt har jeg ingen planer om å bytte jobb.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. oktober 2008 #20 Skrevet 22. oktober 2008 Foreleser litt i lese og skriveopplæring på en liten høgskole, lærervikar på barneskole, student og mor. Trives med alt:) Hadde livet kunne vært slik alltid hadde jeg ikke klaget:) Litt her, litt der og mye tid med lillemor:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #21 Skrevet 22. oktober 2008 Dyrlege. Trives kjempegodt, ingen dager er like
nov007 sin nappy Skrevet 22. oktober 2008 #22 Skrevet 22. oktober 2008 lager data programmer for satelitt. elsker jobben min =
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå