Gå til innhold

Parkdress til de små krabberne


Gjest

Anbefalte innlegg

Har dere det? leser at det er flere her i marsklubben som krabber alt, så da er det sikkert gøy for dem å krabbe litt ute på lekeplassen også:-)

 

Har dere en som er lett å krabbe i som dere vil anbefale? en som ikke er så dyr heller....vi kommer sikkert ikke til å være ute så immari lenge adgangen og da trenger man nok ikke en dyr Reimadress..(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi krabber, men har ikke tenkt å kjøpe parkdress enda. Har ikke vært aktuelt å være på lekeplassen ennå. Synes hun er for lita til det enda. Vi triller tur heller når vi er ute. Men ang merke på dress, synes jeg Troll er bra og kommer til å kjøpe den til våren ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å kjøpe en vinterdress for i løpet av vinteren begynner hun å nærme seg året. Jeg kommer helt sikkert til å ha henne me ut på akebrett og lek i snøen sammen me storesøster. De har mye glede av d selv om de ikke kan gå! (jobber i bhg og vi var ute me ALLE)

 

Eldste-jenta begynte i bhg når hun var 8 og en halv mnd. og har vært mye ute siden hu var ganske liten og er nå 4år og glad i å være ute! Kommer sikkert til å kjøpe en reimadress til henne jeg, men hvis du vil ha en som ikke koster så mye er f.eks Reflex helt kurant!

Men kjøp helst en "baggy" modell (dvs. uten midjestrikk) da d er mye bedre for de å bevege seg i.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å kjøpe dress nå i helga jeg. Han krabber ikke ennå, men han syns ikke det er noe morsomt å bare sitte i vogna når vi er ute..Vi bruker Baby Bjørn en del, og da er det jo greit at han har noe som er varmt, vindtett og tåler litt regn. ( Hvis vi får han oppi bb med dress da? Hmm..)

Jeg ser ikke behovet med å kjøpe Troll eller Reima når han er så liten, dressen kommer nok ikke til å bli veldig hardt brukt denne vinteren, og til neste år må han nok ha ny likevel.. :))

Vet ikke helt hvilket merke jeg blir å gå for, da det er ganske begrenset utvalg i Bodø :((

 

....men for alt jeg vet kan det hende jeg "må" kjøpe Reima.. Hadde ikke Exit en som var helt grei? Må sjekke på klikk igjen tror jeg.. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj..var selvfølgelig Reflex, ikke Exit..

Er så lei av å ikke få tak i ting her i byen!!

Flytter tilbake til Tromsø så fort jeg får sjansen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo se på nettet og evnt bestille fra et sted der kanskje..??!!

 

Jeg syns d er like viktig me en bra dress når de er så små og jeg da, de kommer til å være en del på bakken og da er d greit at den kanskje har en ekstra "sitteplate" i stumpen, er god og varm og ikke tar inn no særlig vann.... men for all del billig kan jo og være bra;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble vist en Troll-dress her i huset.... Fyttirakkern de er dyre! Men skal jo være gode. Kjøpte en i kjønnsnøytral farge, så om vi får ei jente neste gang kan den arves...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk anbefalt Mikk-Line dress. Men etter å ha surfet litt rundt om den på nettet ser jeg at den ikke er noe særlig vanntett og det passer ganske dårlig i dette snørike landet....Men de skulle visst være lette og da enkle å bevege seg i.

 

Vi skal ut å se på dressen til Coop som ble testvinner på TV2. Håper den virker bra for tulla. Den koster 'bare' rundt 5-600.

 

Hvilken størrelse kjøper dere den i? Hun bruker str 74 i de andre klærne. Men hadde kanskje tenkt å kjøpe en som varer ut vinteren, eller blir det altfor stort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini bruker 86 i bukser og gensere, men må ha 92/98 i body.

Jeg kjøpte 98.. den er jo selvfølgelig litt lang i armer og bein(kan brette opp da han skal ha votter/fotposer utenpå dressen uansett), og så har han litt å gå på i ryggen også.

Mulig Troll har litt store str?

Den bør virkelig holde helt til våren!

 

Heldig du som har muligheten til å kjøpe coop-dressen, var den jeg først hadde tenkt å kjøpe, men de butikkene er ikke så langt nord, desverre... Og de butikkene jeg ringte ang å få sendt, var tomme. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, de hadde ikke de dressene på Coop Extraen ved oss, så da får ikke vi den heller. Tror jeg drar å kjøper den reima dressen....får bare knipe igjen øya når jeg betaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt reima til eldtejenta i 4 år og er veldig fornøyd. Veldig lette å bevege seg i for de små;o) Er den nøytral kan du bruke den senere hvis du skal ha flere barn. Ellers kan du annonsere dn på finn etter sesongen til halv pris hvis den er pent brukt. De er veldig lettsolgte, og da har den jo ikkke kostet så mye likevel;o)

Husk at de er romslige i str..

jenta mi er ikke av de største (bruker 68 nå), men jeg tenkte å kjøpe i 74 som jeg regner me hun kan ha ut sesongen.

Eldstejenta brukte reima i str 80 til hun var nesten 2år og hun var lang for alderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi en reima dress i hus:-) Hun klarte fint å krabbe i den. Men at den er stor i størrelsen er helt korrekt!! Vi kjøpte str 74 (hun var 69 cm for 1 mnd siden) og den var veldig romslig. Så regner med at den varer ut sesongen. Vi kjøpte den i en kjønnsnøytral farge, så den skal passe til nestemann også (hvis det blir en til da.....:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du blir fornøyd me reimaen din da;o) D har ihvertfall jeg vært!

Har bestillt en til minstejenta i str 74 jeg og, men tror hun er litt mindre enn snuppa di...(hun var ca 66cm for en snau mnd siden) kommer hun til å svømme i den da tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok visst litt i i forrige innlegg....Hun krabber IKKE lett i Reimadressen og blir igrunnen ganske irritert på den. Men regner med at den er mer passe rundt juletider...håper jeg..for ja, den er STOR:-) Men ville ikke kjøpt mindre heller. Vintern er lang i dette landet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...