Gå til innhold

hvor mye kjøper dere i bursdagsgave til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt en byggmester bobb gå bil til 150 kr

og ett elias helikopter til 100 kr

og en sangbok til 150 kr

men jeg syns egentlig det er litt mye gaver, selv om det ikke er så mange penger. så tror jeg putter en av tingene over i julegave. han får jo busdagsgaver fra andre også... hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper for alt for mye.... skal får liksom så dårlig samvittighet for ham like før og ender opp med noe ekstra i tillegg hver gang( og min er så gammel at det er dårlig med "rimlige"løsninger som du vet..) .. ikke gå i den fella ! legg lista der du er og putt noe over i julegave !

For Gunnar er det pakker som gjelder, selve verdien/pengene har jo ingen betydning for ham..

Kos deg !! ( og gled deg til han blir stor nok til å ha 12 kompiser på bursdagsfest !! =)

Skrevet

hehe... 12 stykker til bursdagsfest er det rett og slett ikke plass til her. så da må jeg enten flytte eller ha det ett annet sted... hehehe... men det ordner seg ihvertfall. tenkte og ha nissefest bursdag, med grøt osv i år. det blir nok stas.

ja jeg gjør det putter en av tingene over til jul, for både byggmeste bobb tingen og elias tingen er store ting, som egentlig koster mer (salg). tror ikke det er noe bra at de får alt for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...