Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Vokste opp med at dåp var erkjenelse av synd og barn kommer synd fri til denne verden, derfor døpes de ei. Dåpen skal skje i voksen alder og med ful besenkelse. (ikke jehova) Uenig her hjemme om vi skal døpe de små?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg mener at dåp er en troshandling og at man begraver det gamle livet når man døper seg, og tar en standpunkt om å leve resten av livet for Jesus. Derfor har ikke jeg døpt sønnen min. Det er noe han må velge selv når han blir stor nok. De fleste som døperv ungene sine nå gjør det pgr fin tradisjon..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 For meg er dåp noe du gjør når du har valgt religion. Det er når du innvier deg til Gud, og viser åpenlyst at du ønsker å tjene ham resten av livet. Og det er man ikke istand til som spedbarn
mortilgutt Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Kanksje det ikkje er så populært når eg seier at INGEN vert fødd inn i livet syndfrie. Synd her er ikkje kva ein GJER, men kven ein ER. ALLE menneske er skuld i Adams fall. Det kan ein ikkje velja vekk. Tenk på familienamnet ditt.......det kunne du ikkje velja sjølv. Det var forfedrene dine som heitte f.eks Andersen. Difor er du og ein Andersen. Det er ein naturlov ein ikkje kan koma utanom. Det har ikkje noko med kva me gjer, men kven me er. Slik er det med synda og. Me er ikkje syndarar fordi me GJER synd, men me gjer synd fordi me ER syndarar. DÅ speler ikkje alder noko rolle. Eit lite nyfødd barn har ikkje gjort noko synd, men er likefullt ein syndar, fordi han er av Adams ætt. (kan anbefala boka av Watcman Nee: Det normale kristenliv). "Jesus sa: La dei små borna koma til meg og hindrar dei ikkje. For Guds rike høyrer slike til." Korleis ein gjer barnet til Jesus kan vera forskjellig. Nokre døyper barnet, andre har barnevelsigning. Eg skal ikkje sei kva som er mest riktig. MEN det viktigaste er at ein legg det litle barnet i Jesu hender og ber Han ta vare på det. Her er det ikkje snakk om kva det kan prestera eller ikkje. Kristenlivet handler ikkje om kva EG kan prestera, men kva Jesus har gjort og kan gjera for meg. Eg skal få lov å kvila i hans evige armar. Så eit lite barn har den beste starten i livet når det får starta hos Jesus!
RødRev Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Vi har døpt vår sønn ikke av tradisjon, men fordi vi mener barn kan tro. Tro er ikke en intellektuell avgjørelse, men tillitt på samme måte som et barn har tillit til sine foreldre. Så skal vi lære gutten Jesus å kjenne. Ifht synd, signerer jeg ny-som-mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå