Novemberknøttprøverigjen Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Har merka i det siste at søvnen ikkje er det han ein gong var (i likskap med kropp, sex og andre ting eg set pris på:-))))) Eg har lesestoff på nattbordet som har vore livredning for ubegripeleg kjedelege netter der eg i lengre perioder ikkje får sove. Har blitt verre i det siste (er 36+1). Tidlegare var det berre at eg vakna nokre få gonger i laupet av natta og sovne relativt kjapt igjen, men det er jammen ikkje morsomt å ligge der og glo og høyre på at gubben søv sin søtaste søvn. Nokon som har nokre lure triks til å få tida til å gå eller til å få sove??
skomring Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei:-) Skjønner hvordan du har det, og opplever akkurat det samme.. I perioder våkner jeg bare litt, men sovner igjen.. Og i andre perioder våkner jeg og blir liggende våken.. Hvis jeg bare rett og slett ikke får til å sove etter å ha ligget en time eller to og forsøkt står jeg opp. Da lager jeg med en kopp te, og legger meg på sofan og ser film. Har litt lav lyd slik at om jeg skulle bli kjeeempe trett så får jeg kanskje til å sovne på sofan.. Blir ikke mye, men dupper kanskje litt av innimellom, i stede for å ligge i sengen hvor jeg bare blir mer og mer våken. Er kanskje ikke et lurt triks, tiden går fortere enn om jeg bare blir liggende i sengen med øynene vid åpne og bare blir mer og mer irritert. Er 35+1 og har hatt det slik i bra mange uker nå:-( Blir helt utslitt av det.
Happy Mom+4 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Har akkurat det samme problemet som deg men jeg er flink til å få tida til å gå men jeg står opp ifra senga, klarer ikke ligge dær å snu å vende på meg og se på at sambo sover! Er bare i uke 28 så det blir fort kjedelig og sitte oppe om natta aleina, og gå heile dagen å være daue trøtt. Heldigvis så like sambo å og være litt seint oppe på kvelden når han er hjemme så da koser vi oss litt ekstra, når babyen kommer blir det nok mere hektisk. Jeg gjør litt husarbeid( smårydding både hær og dær) ser tv og surfer rundt på nettet syr julegaver vasker og bretter klær,finner frem klær til neste skoledag ordner matpakker klar til barna skal på skole leser bruker lang tid på badet til kveldsstellet(fjerner sminke og pleier huden skikkelig) Men skal innrømme at jeg heller vil sove ei lang og go natts søvn enn å tulle sånn hær om natta, det slit på! Har nok ingen tips til å få sove!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Her går jeg hjemme med minsten på litt over ett år, pga sykmld og er utslitt om dagen. Er bare i 29 uker, og er trøtt hele tiden, men sover max dårlig på natta. Også er ikke han minsten så veldig stabil heller så han kan holde oss også våken noen timer om natta. Så jævli irriterende når man i tillegge sover dårlig imellom....men å finne på noe, nai, ligger vel mer å vrir meg og går på do hundre ganger:( Er jo så trøttt og sliten så orker ikke å sitte å lese etc....og i natt har vi flytta senga til minsten tilbake på rommet vårt for nå har det gått mange nd uten at vi vet om han vil sove hele natten eller ikke,så da får jeg hvertfall ikke lest.....men det hadde hjulpet veldig mye om han kunne sovet litt roligere så hadde vi sluppet den greia hvertfall...
Maya_1 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Leser, da blir jeg fort trøtt. Eller ser på tv, da kobler hjernen ut helt om jeg har blitt liggende våken lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå