Mayken Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Det gikk veldig bra. Hun fikk fjernet en stoooor falsk mandel og lagt inn dren i begge ørene. Hun var kjempeflink. operert fra 14.00 til 14.30 og hjemme igjen 16.30. Nå sitter hun på fanget til pappa og ser på Ole Brumm og holder på å spise opp sin 2. is på kort tid. En lettelse å ha det unnagjort. Kjenner jeg er sliten nå.
Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Oi, så flink hun var!! Viktoria fjernet mandlene rundt samme alder, så jeg veit hvordan det er. Men skikkelig imponerende hvor flinke disse små er, og hvor fort de kommer seg etterpå Og det gikk i is hos oss en stund da også...hehe Lykke til videre!
Mayken Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for det:) Hun har spist 4 is og litt pizza nå. Virker helt fin igjen, litt tett bare, men det vel over i løpet av noen dager vil jeg tro. Hvordan går det hjemme hos dere?
Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Joda, er koser vi oss masse! Jesper er en snill gutt, men vet å si i fra når han er sulten..hehe. Nå smiler og ler han, og det er utrolig morsomt Begynner å få rutine på både amming og soving, og har til og med begynt å trene litt. Også går vi på babysvømming sammen med Hedda og Erle en gang i uka Ellers har jeg sliti litt med en skikkelig brystbetennelse, måtte behandles med antibiotika i en uke. Og nå har Jesper fått trøske, og det har jo selvfølgelig smittet over på meg...så da må vi begynne med Mykostatin....isj. Men men...litt skal man jo slite med Hvordan er formen din om dagen da? Fortsatt sykemeldt? Du får si i fra om du vil ta en kaffe eller noe en dag da
Mayken Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, er fortsatt sykemeldt. Skal ikke gjøre mye utenom det vanlige før kvalmen er overveldene. Denne uken har vært spes. tøff siden Ina har vært hjemme og jeg ikke har fått sovet det jeg har behov for på dagen. Hun skal i barnehagen igjen på mandag, og jeg må ærlig innrømme at jeg ser frem til det (dårlig mamma jeg gitt) Da kan jeg kanskje få sove litt mer og innhente meg igjen.
Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Huff, så kjipt at den dårlige formen skal plage deg så lenge da!! Hvor mange uker er du nå?? Har full forståelse for at det er tøft når Ina er hjemme i tillegg...du får slappe godt av til uka da hvertfall! Og du er ingen dårlig mamma da. Jeg vet hvordan det føles...følte meg som det jeg også de siste månedene av svangerskapet...sukk...men men...vi får ta det igjen etterhvert vettu Uansett så får du ha god bedring, og husk at det går snart over
Mayken Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2008 Jada. regner med at det gir seg når ungener ute. Er 21+2 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå