Mayken Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Det gikk veldig bra. Hun fikk fjernet en stoooor falsk mandel og lagt inn dren i begge ørene. Hun var kjempeflink. operert fra 14.00 til 14.30 og hjemme igjen 16.30. Nå sitter hun på fanget til pappa og ser på Ole Brumm og holder på å spise opp sin 2. is på kort tid. En lettelse å ha det unnagjort. Kjenner jeg er sliten nå.
Randis Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Vi fikk tatt en stoor falsk mandel pluss mandlene til lillegutt forrige tirsdag. En lettelse å ha det unnagjort. Merker stor forskjell. Håper alt går greitt for lillesnuppa deres.
Mayken Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, vi håper på å få en unge som kanskje sover litt mer, spesielt på nettene. Vi får se, nå skal hun i hvertfall klare å puste bedre.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Åh, hormoner ja.... Blei så letta på deres vegne at jeg fikk tårer i øya nå... Hehehe.... Skal ikke være lett! ;p Håper dere får en "ny" snuppe nå! Hadde selv dren da jeg var liten, og har ikke hatt ørebetennelse siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå