Frosk1 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Har ei frøken som ikke er noe gla i pølser..... Hun liker det rett og slett ikke..... Hva gjør man når de skal i bursdag?? Det går jo som regel i pølser i de bursdagene. Hva ville dere ha gjort? Jeg har nå gitt hu mat pga hun skal i en nå kl 17.30, kommer til å forklare situasjonen da.... Åssen ville dere gjort det?
MintCondition Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Da lar hun bare være å spise pølser da...gi henne en skive før hun drar, så kan hun vel spise pølsebrød på selskapet, om det kniper
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Pølser er jo rett og slett ikke særlig godt, så jeg forstår frøkna godt:-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Dette hadde jeg ikke ofret en tanke engang.. Jeg regner med de som har selskapet har annet enn pølser i hus uansett.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Er jo bare og la henne spise mat hjemme før henne drar.. Ellers så spiser hun bare pølsebrødet og kutter pølsa.. Er jo mange som ikke liker pølser.. !
lykken på jord Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Enig med alle andre. Gi henne mat førhun drar. La ihvertfall være å lage noen scene ut av dette... Liker man ikke noe, så lar man være å spise det. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå