Gå til innhold

STARTLÅN!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang, det startlånet fra husbanken. Jeg må jo kjøpe leilighet der for å få penger. Noen som har gjort det? Hvor mye nedbetaling i mnd da, å hvor mye fikk dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor må du kjøpe leilighet...?

Du søker startlån hos kommunen, men betalingen lånet er fra Husbanken. Nedbetaling pr mnd kommer jo an på hvor mye du låner. Hvor mye du får låne kommer an på din økonomiske situasjon...

Skrevet

Okej. Nei, tenkte å søke nå da for å få skaffa en leilighet til meg og gutten, har ikke fått OS å de andre stønadene ennda. Økonomien min er rævva. Har lite i foreldrepenger å har helle ingen jobb. permisjon er ferdig etter nyttår.

Men visst jeg nå får et lån der, går det utover OS?

Skrevet

Tror vel neppe du kan regne med å få noe lån om "økonomien din er rævva" og du har lite penger... I disse dager er det vanskeligere å få lån enn tidligere og de som låner ut ønsker å ta minst mulig risiko.. Nå vet jeg ikke hvordan det er med husbanken, men regner med at de også har blitt strengere.. Ta kontakt med de og hør, det er ingen her som kan fortelle deg hvor mye lån du kan få ettersom vi ikke kjenner din økonomi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...