titti*mamma*i*februar11 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 jeg fikk positiv test (CB digital) i ettermiddag!! Og ikm er ikke før man/tirs i neste uke! Jeg er litt i sjokk, men gledelig sjokk da=) Men er nesten så jeg ikke tørr å tro det... Men det var ingen tvil; det stod GRAVID på testen, med bokstaver! Så det er ingen ønske tolkning ihvertall.... o store glede!!
liber Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 gratulere:) jeg hadde jubla høyt om det var meg:). kos deg, å lykke til videre
megogknotten Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 WOW det var tidlig! Jeg hadde nok tatt en test i rykk og napp fram til IKM bare for å få det skikkelig inn jeg da, men det er jo meg! Grattis i alle fall
Musemor med tre søte små Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Gratulerer med spire og lykke til med svangerskapet
tulipp Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 ÅÅÅåååå så gøy.. Hadde jubla jeg!!!! ))))) Lykke til og kos deg masse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå