Gå til innhold

Tørr jeg juble? ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk positiv test (CB digital) i ettermiddag!! Og ikm er ikke før man/tirs i neste uke! Jeg er litt i sjokk, men gledelig sjokk da=) Men er nesten så jeg ikke tørr å tro det...

 

Men det var ingen tvil; det stod GRAVID på testen, med bokstaver! Så det er ingen ønske tolkning ihvertall....

 

o store glede!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere:) jeg hadde jubla høyt om det var meg:). kos deg, å lykke til videre

Skrevet

WOW det var tidlig! Jeg hadde nok tatt en test i rykk og napp fram til IKM bare for å få det skikkelig inn jeg da, men det er jo meg! Grattis i alle fall :)

Skrevet

Gratulerer med spire og lykke til med svangerskapet

Skrevet

ÅÅÅåååå så gøy.. Hadde jubla jeg!!!! :))))))

 

Lykke til og kos deg masse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...